';

Information

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut rhoncus risus mauris, et commodo lectus hendrerit ac. Nam consectetur velit et erat fermentum aliquet. In laoreet, sem sit amet faucibus pulvinar, purus tellus tincidunt ex, vel blandit nibh dui sit amet justo.

Recent Posts

Czy prawnikowi potrzebny jest system zarządzania czasem pracy w kancelarii?
Relacja z VIII edycji Law Summit w Warszawie

OPROGRAMOWANIE DLA KANCELARII PRAWNYCH MECENAS.iT I JEGO FUNKCJONALNOŚĆ

  • SPRAWY

Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Mecenas.iT można szybko i intuicyjnie wprowadzić nową sprawę, określić sposób rozliczeń z klientem, przypisać osoby, które będą pracować nad sprawą (uprawnienia) prowadzić harmonogram zadań, czynności (wraz z zadaniami automatycznymi), kalendarz rozpraw. Dodatkowo na ekranie sprawy mamy powiązania do wszystkich dokumentów z możliwością ich grupowania np. tematycznie, mamy możliwość przejścia jednym kliknięciem do spraw powiązanych, notatek ze spotkań i umowy na prowadzenie sprawy.

  • ZADANIA/CZYNNOŚCI

Zadania/czynności w systemie Mecenas.iT dodajemy za pomocą wygodnego i funkcjonalnego ekranu. Każde zadanie możemy dodać w formie planowanej lub już po jego wykonaniu. Wypełniając dane określamy poświęcony lub planowany czas, czy zadanie ma trafić do rozliczenia z klientem, czy kancelaria poniosła dodatkowe koszty do refakturowania. Na ekranie widzimy także, które zadanie zostało już zafakturowane, a które jeszcze nie.

  • ZARZDZANIE DOKUMENTAMI

Zarządzanie dokumentami w systemie pozwala przypisywać pliki do praktycznie każdego obiektu w bazie danych: firmy, osoby, umowy, sprawy, rozprawy itp. dzięki czemu wyszukiwanie dokumentów stało się bardzo szybkie i proste. Także z poziomu systemu możemy przeszukiwać pliki pod kątem treści w nich się znajdujących oraz wersjonować pliki przy każdej modyfikacji. Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Mecenas.iT posiada także funkcjonalność generowania dokumentów m.in. z poziomu sprawy (np. wniosek o otrzymanie uzasadnienia wyroku). Dodatkowo system pozwala w jednym miejscu przechowywać wzory/szablony dokumentów.

  • APLIKACJA MOBILNA

Zarządzanie kancelarią prawną z naszą aplikacją mobilną systemu Mecenas.iT pozawala efektywnie pracować także poza kancelarią. Będąc w Sądzie możemy sfotografować akta i dodać je do systemu pod sprawę klienta, możemy zarządzać swoim kalendarzem oraz pracami. Aplikacja pozwala m.in. na:

  1. synchronizację kalendarza z systemu Mecenas.iT do kalendarza telefonu
  2. dodawanie zdjęć (np. akt) bezpośrednio do systemu pod sprawę klienta
  3. dodawanie zadań/czynności do systemu Mecenas.iT
  • TERMINARZ osobisty i KALENDARZ zbiorczy

Zarządzanie czasem jest w naszym systemie kluczowym elementem. Dla każdego użytkownika oprogramowanie dla kancelarii prawnych Mecenas.iT posiada dwa widoki: terminarz indywidualny i kalendarz zbiorczy. Terminarz indywidualny można zintegrować z telefonem poprzez wtyczkę Outlook lub gmail. Kalendarz zbiorczy ułatwia umawianie zebrań, spotkań grupy osób z klientem m.in. poprzez funkcjonalność podpowiadającą pierwszy możliwy termin dla wskazanej grupy osób i niezbędnych zasobów (np. Sala, projektor itp.).

  • KLIENCI i KONTAKT Z KLIENTEM

Połączyliśmy popularne CRMy z systemem sprzedażowym (Leady), z możliwością kontaktu z klientem poprzez indywidualne panele dla klientów. W systemie Mecenas.iT mamy bazę firm, osób wraz z informacjami o pracownikach, pracodawcy. Możliwość udostępniania paneli klientom pozwala nam zwiększyć bezpieczeństwo obrotu informacji (systemy atakujące pocztę mailową nie mają możliwości wykrycia korespondencji wewnątrz systemu). Dodatkowo klient w panelu ma dostęp do swoich spraw, faktur, historii płatności, ważnych terminów, może dodać do systemu nowe dokumenty, pliki.

  • POZYSKIWANIE KLIENTÓW

Oprogramowanie dla kancelarii prawnych Mecenas.iT pomaga zarządzać procesem sprzedaży usług prawniczych. Dzięki funkcjonalności Leadów partnerzy i pracownicy kancelarii dostają informację o postępach w procesie sprzedaży, o zbliżającym się terminie z zainteresowanym potencjalnym klientem (harmonogram). Na ekranie każdego Leadu możemy dodać dokumenty, ważne wiadomości e-mail, złożone oferty. System pozwala określać planowane przychody, źródło skąd trafił do nas klient, planowane koszty.

  • KORESPONDENCJA PAPIEROWA

Z poziomu systemu Mecenas.iT możemy generować książkę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej. Do systemu można dołączać także skany papierowych dokumentów, jak i inne dowolne pliki (filmy, zdjęcia, pliki techniczne), istotne jest, aby użytkownik otwierający dany plik miał zainstalowany odpowiedni program.

  • RAPORTY

Dla każdej kancelarii przygotowaliśmy możliwość generowania różnych raportów, zestawień na potrzeby klientów, kancelarii, poszczególnych pracowników i grup pracowników. Dodatkowym udogodnieniem są raporty dedykowane Partnerom w kancelarii.

  • Szybkość i intuicyjność obsługi systemu
  • Stworzenie nowej jakości kontaktów z Klientami, Podwykonawcami oraz Partnerami biznesowymi;
  • Skuteczna kontrola pracy Pracowników, Aplikantów, Podwykonawców i Partnerów biznesowych;
  • Oszczędność czasu pracowników i ich przełożonych (m.in. przy wyszukiwaniu dokumentów);
  • Automatyzacja procesów w kancelarii (m.in. system może generować gotowe dokumenty do podpisu);
  • Inteligentny kalendarz;
  • Możliwość udostępniania systemu kolejnym użytkownikom w miarę rozwoju działalności kancelarii (możliwość co miesiąc zwiększania i zmniejszania liczby loginów);
  • Obniżenie i kontrola kosztów bieżącej działalności kancelarii;
  • System modyfikowany pod każdego Partnera biznesowego (nie sprzedaliśmy dwóch identycznych rozwiązań);
  • Przyjazna implementacja rozwiązania (1 dzień roboczy);
  • System Mecenas.iT nie wymaga zakupu żadnego innego oprogramowania;
  • 12 miesięczna gwarancja;
  • Różne możliwości zakupu: zakup licencji bezterminowej, terminowej, leasing/dzierżawa oraz e-usługa Bezpieczeństwo system na poziomie bankowości internetowej, GIODO;
  • Możliwość wyboru instalacji systemu w Kancelarii, w chmurze Partnerów JMK lub na dowolnym wskazanym przez Państwa serwerze;
  • Zdalne wgrywanie modyfikacji i aktualizacji bez konieczności dostępu do komputerów kancelarii;
  • Zintegrowane narzędzie pozwalające wdrożyć system obsługujący wszystkie obszary związane z działalnością operacyjną kancelarii;

Korzyści z zaimplementowania systemu zarządzania kancelarią Mecenas.iT są widoczne na wielu płaszczyznach. Od krótkiego i przyjaznego wdrożenia (1 dzień roboczy, plus szkolenia 4-5 godzin), poprzez obniżenie i kontrolę kosztów bieżącej działalności biura (rachunkowość zarządcza), aż po oszczędności czasu (automatyzacja procesów, inteligentny kalendarz itd.).