+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
uwierzytelnianie dwuskładnikowe 0
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe – jak dobrze chronić swoje dane?
22 września 2022
Next
Integracja 0
Już wkrótce w Mecenas.iT obsługa zgłoszeń sygnalistów!
21 grudnia 2022
Business
3 najtańsze i sprawdzone sposoby na dotarcie do Twoich klientów
4 października 2022 by Szymon Kwiatkowski in Business
Jak przyciągnąć nowych klientów

MIMO WIELU OGRANICZEŃ KANCELARIE PRAWNE, SOLO PRAWNICY MAJĄ DUŻY WACHLARZ DOSTĘPNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH. BLOGI, SOCIAL-MEDIA, WSPÓŁPRACE Z PRASĄ, KONFERENCJE, NEWSLETTERY, E-BOOKI, RAPORTY, SPOTKANIA NETWORKINGOWE, WEBINARY, BY WYMIENIĆ TYLKO KILKA. SPOŚRÓD WIELU DOSTĘPNYCH NARZĘDZI WYBRALIŚMY 3 STRATEGIE, KTÓRE SĄ DOSTĘPNE OD ZARAZ DLA KAŻDEGO PRAWNIKA. SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI „ZAREKLAMOWANIA” SWOJEJ MARKI W INTERNECIE. ZOBACZ JAK MECENAS.IT POMAGA W ZARZĄDZANIU LISTĄ POTENCJALNYCH KLIENTÓW.

Zacznij od definicji Twojego idealnego klienta

Przede wszystkim musisz wiedzieć, do kogo konkretnie Twoja oferta jest skierowana i kto kupuje Twoje usługi. Nie możesz sprzedawać do wszystkich. Przeanalizuj portfolio usług Twojej kancelarii i zbuduj personę – opisz cechy Twojego idealnego klienta. Zastanów się, czy Twoje usługi są kierowane do mężczyzn czy kobiet? W jakim wieku są Twoi klienci, jaki jest ich status majątkowy? Z jakimi problemami mierzą się w codziennym biznesie i życiu? W jakich kręgach się obracają, czym się interesują czy gdzie pracują?

Zrób dokładny research. Wiedząc do kogo kierujesz ofertę, będziesz wiedział jakiego języka masz używać i jak prezentować wartości swojej oferty.

Wykorzystaj 3 najtańsze i sprawdzone metody na dotarcie do klient.
Blog

Może wydaje Ci się, że blog to już przestarzała forma komunikacji i nikt już blogów nie czyta. Blogi ewoluowały, ale cały czas jest to jedno z najlepszych narzędzi w marketingowym arsenale kancelarii.

Dzięki pisaniu artykułów ważnych dla Twoich klientów zaprezentujesz się jako ekspert w swojej dziedzinie. Im więcej ciekawych i jakościowych wpisów, tym bardziej Twoje nazwisko będzie kojarzone z danym tematem. Dzięki dobremu pozycjonowaniu Twojej strony, potencjalny klient szybciej na nią trafi.

Newsletter

Bardzo dobrym sposobem na pozyskanie nowych klientów są newslettery. Problemem może być oczywiście to, skąd wziąć adresy e-mailowe osób, które mogą być zainteresowane naszymi usługami? Musisz je pozyskać. Zaoferuj coś, co przykuje uwagę odpowiednich leadów. Stwórz e-booka z poradnikiem, ciekawą infografikę, rozpisz i wyjaśnij ostatnio głośny case study czy zorganizuj darmowy webinar. Aby pobrać darmowe materiały lub zapisać się na webinar, należy podać swój adres e-mail. I krok po kroku zaczniesz budować swoją listę mailingową.

Zastanów się dobrze, co też powinno się znaleźć w samej treści newslettera. Jeżeli chcesz, aby czytelnicy zamienili się w klientów, musisz zbudować z nimi pozytywną relację. Muszą Ci zaufać i musisz wzbudzić ich ciekawość. Dziel się wiedzą, pokazuj ciekawe przykłady, opisuj swoje sukcesy. Możesz też dodatkowo umieszczać opinie o Twoich usługach od innych klientów. Jeśli dobrze stworzyłeś personę, to już wiesz co będzie najbardziej interesowało Twoich odbiorców.

Social Media

Obecność na różnych kanałach social media jest obowiązkowa. Co prawda nie będziesz korzystać z płatnych reklam, ale dalej możesz wykorzystać ich duży potencjał. Jak? Dobrymi i wartościowymi tekstami i grafikami. Pisz posty na tematy, które interesują klientów. Reaguj na aktualne wydarzenia. Nawiązuj nowe kontakty. Koniecznie odpowiadaj na komentarze. Sam też komentuj ciekawe wpisy i artykuły innych użytkowników. Badź aktywny.

Wpisy na mediach społecznościowych mogą Ci też pomóc w zwiększeniu ruchu na Twojej stronie internetowej. Jeśli na Twoim blogu pojawi się nowy artykuł, warto go też zareklamować na kanałach online.

Korzyści z korzystania z CRM w Mecenas.iT

Celem większości działań marketingowych jest ostatecznie pozyskanie danych osobowych do Twoich potencjalnych klientów.

Zapisuj więc wszystkie najważniejsze informacje i dane osób, które dzwonią lub wysyłają zapytania e-mailem. To są Twoi najważniejsi potencjalni klienci, ponieważ sami do Ciebie przychodzą. Dlatego konieczne jest zrobienie notatek z rozmowy oraz zapisanie danych osobowych.

Tutaj Mecenas.iT przychodzi z pomocą. W zakładce klienci znajdziesz podpunkt Leady. Tam stworzysz całą bazę potencjalnych klientów. Do danego klienta dopisz również wszystkie propozycje, które wyszły od Ciebie, oraz wszelkie informacje, które otrzymałeś. Przy ponownym kontakcie z daną osobą, będziesz widział wszystkie dane i ustalenia w jednym miejscu.

W Mecenas.iT masz również bezproblemowy dostęp do starych i zakończonych spraw. Dlatego przy okazji kontaktu z klientem, z którym współpraca została już zakończona, nie będziesz miał problemu, aby szybko odświeżyć sobie informacje czego dotyczyła.

Generowanie leadów nie jest ani łatwym, ani szybkim procesem. Jednak jest konieczne, jeżeli chcesz, aby Twoja kancelaria pozyskiwała nowych klientów i w związku z tym się rozwijała i zarabiała więcej. A jeżeli chcesz przetestować, jak można łatwo zapisywać nowe kontakty w systemie Mecenas.iT, umów demo.

Szymon Kwiatkowski

Related posts
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
0
0 Like!
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
24 marca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
0
0 Like!
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
23 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak poprawić efektywność pracy?
0
0 Like!
Jak poprawić efektywność pracy?
14 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
0
0 Like!
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
31 stycznia 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrać system do zarządzania kancelarią Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mierzenie czasu pracy 5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję