+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
IT w kancelarii 0
IT w kancelarii prawnej
03 marca 2022
Next
Bezpiecznie na urlopie - szyfrowanie danych 0
Bezpiecznie na urlopie – szyfrowanie danych
13 lipca 2022
Business
Automatyzacja w kancelarii – czy wiesz, że jest na wyciągniecie ręki?
26 maja 2022 by Admin in Business
automatyzacja w kancelariiAutomatyzacja w kancelarii prawnej to jeden z celów dla wielu ich właścicieli. Wdrożenie programu dla kancelarii, który oferuje funkcjonalności zwiększające efektywność pracy zespołu pozwala utrzymać, a czasem nawet zwiększyć marże prowadzonych spraw. Jakie funkcjonalności są warte uwagi?

Wielu właścicieli kancelarii, osób zarządzających zespołami prawników codziennie widzi jak wiele powtarzalnych czynności wykonują członkowie zespołu. Można także dość szybko zaobserwować które czynności zajmują wiele czasu. Przynajmniej część z nich można zautomatyzować. W naszym programie dla kancelarii Mecenas.iT znajdziesz różne rozwiązania, które odciążą Twój zespół, między innymi:

✅ automatyzacja tworzenia dokumentów – generator dokumentów do MS Word,

Mecenas.iT - miejsca wdrożeń na koniec 2021 roku
Mecenas.iT, Syndyk.iT mapa wdrożeń stan na koniec roku 2021

✅ integracja z MS Outlook, MS Word,

✅ połączenie z GUS (możliwość dodawania podmiotów z CEIDG i KRS za pomocą wprowadzenia numeru NIP),

✅ powiązanie z systemem Poczty Polskiej e-nadawca,

✅ 6 sposobów rejestracji zadań w programie (w tym klonowanie zadań),

✅ szczegółowe sposoby rozliczeń, które pozwalają skrócić czas comiesięcznego fakturowania,

✅ możliwość wysyłki faktur i dokumentów z poziomu systemu,

✅ integracja z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych,

✅ połączenie z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym.

Wybór oprogramowania to proces, w który wspólnie muszą być zaangażowane osoby z kancelarii jak i dostawcy. Pierwszym krokiem jest  zadanie sobie pytania: Jakiego oprogramowania potrzebuje moja kancelaria?

Oczywiście najlepiej na to pytanie odpowie właściciel kancelarii, ale dla dokonania analizy pomocne mogą być także wnioski ujawnione w przywoływanym badaniu Fundacji LegalTech Polska.  

Poniższy wykres pokazuje, jakich efektów można się spodziewać po wprowadzeniu oprogramowania do Kancelarii:

Rysunek 1. Diagnoza potrzeb prawników w zakresie wykorzystywania narzędzi informatycznych w usługach prawniczych, Fundacji LegalTech Polska, 2018.
Rysunek 1. Diagnoza potrzeb prawników w zakresie wykorzystywania narzędzi informatycznych w usługach prawniczych, Fundacji LegalTech Polska, 2018.

Jak widać, główną korzyścią z wdrożenia programu jest zwiększenie wydajności pracy, a zatem system powinien w głównej mierze pomagać w codziennej pracy prawników czy zespołu administracyjnego.

Warto zwrócić uwagę, że już w 2018 roku 58% prawników zwróciło uwagę na „Wdrożenie pracy zdalnej” – dziś ten odsetek pewnie jest zdecydowanie wyższy!

Wybierając program dla kancelarii, którego celem jest między innymi automatyzacja w kancelarii pamiętaj, aby:

➡️ przygotować się do spotkania z dostawcą, abyś mógł zweryfikować czy prezentowany system odpowiada Twoim potrzebom,

➡️ porównać funkcjonalności systemów, które rozważasz wdrożyć (najefektywniej jest testować programy jednocześnie),

➡️ sprawdzić jakie wsparcie oferuje użytkownikom (np. infolinia, dedykowany Opiekun, wsparcie mailowe, instrukcja itp.),

➡️ poznać kim jest producent i jakie ma doświadczenie na rynku systemów dla kancelarii w Polsce,

➡️ wybierać system razem z swoim zespołem.

Jakie są cele związane z wdrożeniem systemu CRM dla kancelarii prawnej?

Czy jest sens wdrażać system zarządzania kancelarią? Takie pytanie czasem słyszymy od swoich potencjalnych klientów. Wskazuje ono na kilka elementów. Po pierwsze sami jeszcze nie są pewni czy narzędzie im naprawdę pomoże. Po drugie można odnieść wrażenie, że nie wiedzą, jak to jest w innych kancelariach (czy pomogło? przeszkodziło? czy wdrożenie było udane?). Według badań aż 79% badanych wskazało, że wprowadzenie CRM-u dla kancelarii pomaga w usprawnieniu codziennej pracy. Efekt ten osiągnęli między innymi dzięki funkcjonalnościom automatyzacji pracy w kancelarii.

Rysunek 3. Źródło: Raport "Diagnoza potrzeb prawników w zakresie wykorzystywania narzędzi informatycznych w usługach prawniczych" Fundacji LegalTech Polska z 2018 roku.
Rysunek 3. Źródło: Raport „Diagnoza potrzeb prawników w zakresie wykorzystywania narzędzi informatycznych w usługach prawniczych” Fundacji LegalTech Polska z 2018 roku.

 

 

 

 

 

Sprzedaż usług prawnych

Czy Ty też zastanawiasz się czy warto spróbować podnieść efektywność swojej pracy? Automatyzacja w kancelarii według nas może pomóc większości podmiotów prawnych w Polsce. Skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży wypełniając nasz formularz kontaktowy i sprawdź czy nasze rozwiązania pomogą w Twoim biznesie.

Polecamy także lekturę:
  1. SPRZEDAŻ USŁUG PRAWNYCH W ŚWIECIE CYFROWYM – CZYM KIERUJĄ SIĘ OSOBY WYBIERAJĄCE PARTNERA PRAWNEGO?
  2. POZNAJ  NAJCZĘSTSZYCH 17 BŁĘDÓW PODCZAS WDROŻENIA

Znajdź Mecenas.iT na LinkedIn, Mecenas.iT na Facebook. Poznaj także Syndyk.iT na LinkedIn i Syndyk.iT na Facebook


Admin

Related posts
„AI w pracy radcy prawnego” od KIRP
0
0 Like!
„AI w pracy radcy prawnego” od KIRP
16 maja 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Jak Twoja kancelaria może skorzystać na rynku M&A? Zapraszamy na konferencję!
0
0 Like!
Jak Twoja kancelaria może skorzystać na rynku M&A? Zapraszamy na konferencję!
15 maja 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Mecenas.iT – technologia, która działa na korzyść kancelarii
0
0 Like!
Mecenas.iT – technologia, która działa na korzyść kancelarii
15 kwietnia 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Mecenas.iT partnerem Konferencji „Kompetencje Przyszłości w Zawodach Prawniczych”!
0
0 Like!
Mecenas.iT partnerem Konferencji „Kompetencje Przyszłości w Zawodach Prawniczych”!
18 marca 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrac system do zarzadzania kancelaria Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • sprzedaż usług prawnych Sprzedaż usług prawnych w świecie cyfrowym – część I
  • Raport KIRP „Programy do zarządzania kancelarią prawną” Już jest! Najnowszy raport KIRP „Programy do zarządzania kancelarią prawną”
  • Pobierz e-booka Kancelaria prawna w liczbach i dowiedz się jak mierzyć swój biznes prawny!

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT
  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”
  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT
  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję