3 narzędzia do ustalania priorytetów

Zawód prawnika często wiąże się z wypełnionym po brzegi kalendarzem spotkań, zarządzaniem kancelarią, rozmowami telefonicznymi z klientami itp. Lista zadań do wykonania ciągle rośnie a doba, jak na złość, nie

Share
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?

Zarządzanie kancelarią jedno- lub kilkuosobową znacząco różni się od zarządzania dużą firmą lub korporacją prawną. Te wielkie podmioty mogą sobie pozwolić na zatrudnienie większej ilości osób, które będą odpowiadały za

Share
Jak poprawić efektywność pracy?

Kolejny dzień, a Ty znowu nie zdążyłeś wykonać wszystkich zaplanowanych zadań? Zbliża się już weekend i musisz zdecydować, co trzeba przełożyć na kolejny tydzień, co delegować na innego pracownika, a

Share
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.

Kryzys. To słowo jest w ostatnim czasie odmieniane przez wszystkie przypadki, i to nie tylko w kontekście ekonomii. Kryzys gospodarczy, finansowy, energetyczny, klimatyczny, polityczny – wszystko to jeszcze przed nami.

Share