3 najtańsze i sprawdzone sposoby na dotarcie do Twoich klientów

Mimo wielu ograniczeń kancelarie prawne, solo prawnicy mają duży wachlarz dostępnych działań marketingowych. Blogi, social-media, współprace z prasą, konferencje, newslettery, e-booki, raporty, spotkania networkingowe, webinary, by wymienić tylko kilka. Spośród wielu dostępnych narzędzi wybraliśmy 3 strategie, które są dostępne od zaraz dla każdego prawnika. Sprawdź nasze możliwości „zareklamowania” swojej marki w Internecie. Zobacz jak Mecenas.iT pomaga w zarządzaniu listą potencjalnych klientów.

Share
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe – jak dobrze chronić swoje dane?

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe, nazywane też logowaniem dwuetapowym, pomaga chronić Twoje hasła oraz konta internetowe. Jakie są zalety i rodzaje takiego uwierzytelniania? W tym artykule opiszemy, dlaczego warto zaprzyjaźnić się z takim logowaniem.

Share
Jak zmotywować pracowników do mierzenia czasu pracy w 7 krokach?

Po przeczytaniu naszego ostatniego artykułu o „5 nieoczywistych powodach mierzenia czasu pracy” postanowiłeś wprowadzić przekazane rady w życie. Znasz już korzyści płynące z raportowania ilości godzin poświęconych na dane zadania i wiesz, że to wszystko ma sens. Ale... Jak teraz przekonać swoich pracowników, aby mierzyli czas pracy? Zastanawiasz się, jak oni odbiorą Twoje nowe zarządzenie?

Share
5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Zdecydowana większość prawników rozlicza się z klientami według liczby przepracowanych godzin. lecz trudno znaleźć tych pośród nas, którzy z ochotą włączają stoper w pracy. Każdy, kto prowadzi własną kancelarię czy zarządza zespołem prawników, spotykał się z negatywnymi stronami mierzenia czasu pracy. Czasem wydaje się, nawet że słabych stron jest więcej niż mocnych.

Share
Bezpiecznie na urlopie – szyfrowanie danych

Na naszych social mediach od początku wakacji pojawił się cykl „Bezpiecznie na urlopie”. O czym będziecie mogli przeczytać na LinkedIn, Facebooku i naszej stronie www? Poruszymy wiele tematów między innymi:

Share