+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych 0
Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
10 czerwca 2021
Next
crm dla kancelarii prawnej 0
Dlaczego warto rozważyć wdrożenie systemu CRM dla kancelarii prawnej? Jak przygotować się do wdrożenia?
17 czerwca 2021
Rozwój kancelarii
Bon na cyfryzację dla Twojej kancelarii
16 czerwca 2021 by Admin in Rozwój kancelarii
bon na cyfryzację 2021
ROZWIŃ SWOJĄ KANCELARIĘ Z BONEM NA CYFRYZACJĘ I MECENAS.iT Już 20 września rusza nabór na dofinansowanie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (nabór trwa do 20 października 2021 roku). Bon na cyfryzację możesz wykorzystać między innymi na zakup i wdrożenie systemów Mecenas.iT i Syndyk.iT.

Bon na cyfryzację możesz wykorzystać na następujące inwestycje:

👉️ zakup oprogramowania lub/i zakup usług programistycznych (obligatoryjna część projektu),

👉️ usługi szkoleniowe w celu wdrożenia oprogramowania,

👉️ zakup sprzętu komputerowego w celu wdrożenia oprogramowania.

✅ WARTOŚĆ PROJEKTU: 60 000 – 300 000 złotych  ✅ MAKSYMALNE DOFINANSOWANIE: 255 000 złotych

✅ WKŁAD WŁASNY: 15%  ✅ MIEJSCE REALIZACJI PROJEKTU: Polska

Dlaczego warto wykorzystać bon na cyfryzację?

Środki z Unii Europejskiej w programie Bon na cyfryzację mają na celu podnieść efektywność działania przedsiębiorstwa między innymi w przypadku nawrotu pandemii. Oprogramowanie dla kancelarii Mecenas.iT to jedno z rozwiązań, które pozwala między innymi na:

✅ wyższy poziom bezpieczeństwa,

✅ wyższa efektywność pracy,

✅ automatyzacja pracy,

✅ integracja z Portalem Informacyjnym, GUS i EPU,

✅ generator dokumentów,

✅ integracja z MS Word, MS Outlook,

✅ umożliwia lepszą pracę zdalną zespołu kancelarii.

Jeśli jesteś zainteresowany większą liczbą informacji o programie Bon na cyfryzację zapraszamy na stronę PARPu i dowiedz się więcej o programie bon na cyfryzację

Potrzebujesz bliżej poznać system Mecenas.iT lub Syndyk.iT? Umów bezpłatną prezentację systemu już teraz: https://mecenasit.pl/kontakt/
Polecam także lekturę:

👉️ CRM DLA KANCELARII PRAWNEJ W MOJEJ KANCELARII? DLACZEGO WARTO ROZWAŻYĆ WDROŻENIE NARZĘDZIA DEDYKOWANEGO BRANŻY PRAWNICZEJ? https://mecenasit.pl/crm-dla-kancelarii-prawnej/

👉️ SPRZEDAŻ USŁUG PRAWNYCH W ŚWIECIE CYFROWYM – CZYM KIERUJĄ SIĘ OSOBY WYBIERAJĄCE PARTNERA PRAWNEGO? https://mecenasit.pl/sprzedaz-uslug-prawnych-w-swiecie-cyfrowym-cz-1/ 

Znajdź Mecenas.iT na LinkedIn, Mecenas.iT na Facebook. Poznaj także Syndyk.iT na LinkedIn i Syndyk.iT na Facebook

Krzysztof Ogorzałek

 

Krzysztof Ogorzałek – współtwórca i wiceprezes firmy rodzinnej JMK Computerate, producenta oprogramowania dla sektora prawnego, branży finansowej oraz zarządców nieruchomości. Właściciela marek Mecenas.iT® oraz Syndyk.iT®

 

Admin

Related posts
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
0
0 Like!
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
24 marca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
0
0 Like!
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
23 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak poprawić efektywność pracy?
0
0 Like!
Jak poprawić efektywność pracy?
14 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
0
0 Like!
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
31 stycznia 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrać system do zarządzania kancelarią Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mierzenie czasu pracy 5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję