Cennik

NASI KLIENCI

BASIC PREMIUM
KOSZT (1 użytkownik) 60,00 zł netto/mc
lub jednorazowa opłata roczna
660,00 zł netto
95,00 zł netto/mc
lub jednorazowa opłata roczna
1045,00 zł netto
95,00 zł lub 0,00* zł netto/mc
1 upadłość konsumencka: 29,00 zł netto/mc; 1 upadłość podmiotu gospodarczego 100,00 zł netto/mc
*każde aktywne 10 spraw upadłości generuje rabat 100% na 1 użytkownika
Instrukcja obsługi
Szkolenia z obsługi systemu
Wsparcie techniczne e-mail/infolinia e-mail/infolinia e-mail/infolinia
Przestrzeń dyskowa 10 GB / użytkownika 20 GB / użytkownika 20 GB / użytkownika
Podwójny backup danych
Bezpieczeństwo na poziomie systemów bankowych
Zgodność z RODO (dane przechowywane na terenie UE) i mechanizmy bezpieczeństwa związane z RODO
Dostępność dwuskładnikowego uwierzytelnienia (2FA)
Aktualizacje systemu
Aplikacja mobilna (Android i iOS)
Kalendarz (zadania, urlopy, zwolnienia, zebrania)
Integracja kalendarza z innymi programami (np. Google, Outlook) poprzez protokół iCalendar
Rejestracja czasu pracy
Rejestr dokumentów
Wersjonowanie dokumentów
Podstawowy podgląd dokumentów
Wtyczki do MS Word (środowisko Windows i Apple)
Wtyczki do MS Outlook (środowisko Windows i Apple dla e-maili podłączonych do konta Microsoft)
Zarządzanie sprzedażą - Leady
Rozbudowany system rozliczeń z klientem wraz z możliwością łączenia sposobów rozliczeń
Wysyłka faktur wraz z raportem i dokumentów z systemu z adresu e-mail kancelarii
Noty księgowe, faktury: krajowe, zagraniczne, korekty, duplikaty, pro-formy
Rejestracja kosztów
Podstawowe raporty
Eksport faktur w formacie JPK_FA
Integracja z GUS
Książka korespondencji wychodzącej na Pocztę Polską
Baza Sądów
Możliwość instalacji na serwerze kancelarii
Dedykowany Opiekun
Integracja z EPU
Integracja z Portalem Informacyjnym
Integracja z e-nadawcą Poczty Polskiej
Generowanie dokumentów do MS Word
Rozbudowany podgląd dokumentów
Czat wewnętrzny dla pracowników kancelarii
Panel Klienta
Zarządzanie uprawnieniami
Import wyciągu bankowego (parowanie not i faktur)
Obsługa korespondencji pocztowej (książki nadawcze, koperty, naklejki)
Cykliczność obiektów kalendarza: zadań, spotkań, zebrań, wydarzeń
Rozbudowane raportowanie
Możliwość dodania indywidulanych raportów – za dodatkową opłatą
Modyfikowanie systemu pod indywidulane potrzeby – za dodatkową opłatą
Sprawy upadłości
Monitoring prowadzonych upadłości
Dedykowany dla postępowań upadłościowych generator dokumentów
Generator list wierzytelności
Generator spisu inwentarza, spisu należności, spisu nieobjętych składników majątku
Sprawozdania z czynności Syndyka
Sprawozdania rachunkowe
Plany podziału i spłat
Możliwość zakupu licencji bezterminowej 2.160 zł netto/1 użytkownik 3.420 zł netto/1 użytkownik

OPCJE DODATKOWE

Szkolenie użytkowników Pierwsze 3 godziny bezpłatnie. Każda kolejna godzina 150,00 złotych netto (szkolimy w grupach do 6 osób)1
Dodatkowa przestrzeń dyskowa 10 GB 10,00 złotych netto/miesięcznie
Opłata instalacyjna systemu na serwerze kancelarii (obejmuje konfigurację i uruchomienie systemu); 1.500,00 złotych netto
Indywidualne modyfikacje systemu, rozszerzone wsparcie techniczne 150,00 złotych netto za 1h w abonamencie miesięcznym; 180,00 złotych netto za 1h – przekroczenie abonamentu; 210,00 złotych netto za 1h bez umowy serwisowej 2
Prace w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego 210,00 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy2
Przeniesienie danych z innego systemu Istnieje możliwość migracji danych z większości systemów dostępnych na rynku. Koszt przeniesienia danych jest zależny od nakładu pracy programistów. Koszt roboczogodziny pracy wynosi 210,002 złotych netto na miejscu w kancelarii + dojazd. W przypadku umożliwienia pracy zdalnej koszt roboczogodziny pracy programisty wynosi 150,00 złotych netto.
Aktualizacje systemu po 12 miesiącach od zakupu (dotyczy tylko zakupu licencji bezterminowej) 99,00 złotych za 1 użytkownika rocznie.
Opłata za hosting systemu na serwerach JMK (dotyczy tylko zakupu licencji bezterminowej) 240,00 złotych za 1 użytkownika rocznie (20GB).
Bezpłatna prezentacja systemu Mecenas.iT

Dziękujemy bardzo za zainteresowanie naszym systemem Mecenas.iT. Od 2006 roku nasza firma rodzinna dostarcza rozwiązania, które dziś wspomagają pracę ponad 21.500 osób.

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu program Mecenas.iT lub Syndyk.iT w dogodnym terminie.

Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania pozwolą na dalszy dynamiczny rozwój kancelarii.

Kontakt do działu sprzedaży:
sprzedaz@mecenas.it
22-299-32-07
www.Mecenas.iT

1 Dojazd na szkolenie w obrębie m.st Warszawy jest bezpłatny, w przypadku szkolenia poza obszarem m.st Warszawy dojazd na szkolenie wynosi 1,50 zł netto za 1 km liczony od siedziby JMK w obie strony.

2 W przypadku wymaganej przez Zamawiającego konieczności przyjazdu serwisanta, programisty, konsultanta do biura Zamawiającego w Warszawie, doliczona zostanie zryczałtowana kwota w wysokości 200,00 zł netto za każdorazowy dojazd. W przypadku dojazdu na miejsce poza obszarem m.st. Warszawy pobierana jest dodatkowa opłata ponad 200,00 zł netto w wysokości 1,50 zł netto za 1 km liczony od siedziby JMK w obie strony.

Cennik ważny od 01.01.2022r.

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

System zarządzania kancelarią prawną Mecenas.iT to narzędzie wspierające codzienną pracę pracowników kancelarii każdego szczebla. Jednym z istotnych czynników wyboru jest koszt systemu dla kancelarii, a korzyści uzyskane z wdrożenia. Uporządkowanie informacji, bezpieczeństwo i automatyzacja rutynowych czynności pozwala skupić się Wspólnikom, Prawnikom, Administracji na tych czynnościach merytorycznych, które są najważniejsze. Już dziś zamów 14 dniową darmową wersję próbną lub umów darmową prezentację w dogodnym dla Ciebie terminie.

FAQ

1. Czy Mecenas.iT jest bezpieczny i zgodny z RODO?

Tak, system spełnia wymagania związane z ochroną danych osobowych, bezpieczeństwem danych. Mechanizmy bezpieczeństwa zastosowane w systemie są zgodne z wymogami dla sektora finansowego, bankowego. Więcej informacji o zabezpieczeniach znajduje się tutaj.

2. Czy w trakcie trwania współpracy można modyfikować liczbę użytkowników?

W przypadku umowy abonamentowej można zmniejszać i zwiększać liczbę użytkowników. Taką zmianę może dokonać administrator systemu bez konieczności kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. W przypadku zakupu licencji bezterminowej, w każdej chwili można dokupić licencję dla nowych użytkowników.

3. Gdzie znajdują się dane, które wprowadzę do systemu Mecenas.iT?

System Mecenas.iT może być zainstalowany na serwerze własnym kancelarii, serwerze wskazanym przez kancelarię lub na serwerach zarządzanych przez nas, decyzję podejmują Państwo na etapie wdrożenia. W przypadku wyboru serwerów zarządzanych przez nas dane znajdują się w serwerowniach naszego Partnera w trzech Państwach Unii Europejskiej (grupa OVH i H88). Dane z Twojego systemu przechowujemy w trzech lokalizacjach geograficznych w minimum dwóch Państwach na terenie Unii Europejskiej.

4. Czy mogę przenieść bazę danych z innego systemu do Mecenas.iT?

Tak, jeśli tylko jest to możliwe możemy przenieść dane z innych aplikacji. Posiadamy doświadczenie z transferu danych z większości popularnych systemów dla kancelarii w Polsce. Prace te są dodatkowo rozliczane zgodnie z cennikiem, jednakże przed podjęciem przez Ciebie decyzji o przeniesieniu danych wykonujemy bezpłatną analizę kosztów takiej operacji.

5. Czy system jest aktualizowany?

Tak, system jest bieżąco aktualizowany w każdej z wersji. Kilka razy w roku otrzymujecie Państwo aktualizacje systemu. Dodatkowo w wersji Premium istnieje możliwość modyfikowania systemu pod indywidualne potrzeby.

6. Czy Mecenas.iT pozwala na używanie własnych szablonów dokumentów?

Tak, system pozwala przygotować własne szablony, a następnie Generator dokumentów do MS Word wypełni je danymi wprowadzonymi do Mecenas.iT.

7. Czy Mecenas.iT jest zintegrowany z Portalem Informacyjnym?

Tak, w wersji Premium i Syndyk.iT system Mecenas.iT jest zintegrowany z Portalem Informacyjnym, e-Sądem (EPU), e-nadawcą Poczty Polskiej oraz posiada integracje z MS Word i MS Outlook.

8. Czy Mecenas.iT posiada aplikację mobilną?

Tak, Mecenas.iT jest dostępny w formie aplikacji mobilnej w każdej wersji Basic, Premium, Syndyk.iT. Aplikacja mobilna Mecenas.iT jest dostępna na platformy Android i iOS. Także Mecenas.iT Chat jest dostępna w formie aplikacji mobilnej na telefony z systemami Android i iOS.