+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
Syndyk.iT 0
System dla Syndyka – jak usprawnić pracę po nowelizacji przepisów
17 marca 2020
Next
#RatujBiznes z Mecenas.iT 0
Wspieramy akcję #RatujBiznes
15 kwietnia 2020
Bezpieczeństwo kancelarii
Jak zorganizować pracę zdalną w kancelarii prawnej?
21 marca 2020 by Admin in Bezpieczeństwo kancelarii

Przedsiębiorcy stoją przed ogromnym wyzwaniem. Rok temu nikt nie zakładał tego co obecnie się dzieje. Zdecydowana większość firm nie posiada procedury na wypadek braku możliwości przyjścia do pracy pracowników. I o ile sytuacja ta potrwa względnie krótko to większość z nich jakoś sobie z nią poradzi, to co w przypadku jeśli trzeba będzie w ten sposób pracować dłużej? Czy da się skutecznie zorganizować pracę zdalną w kancelarii lub dziale prawnym?

Od kilku dni widzicie pewnie mnóstwo artykułów, które wychwalają pracę zdalną, jej możliwości i zalety korzystania z narzędzi do pracy grupowej poza biurem. Rzeczywiście praca zdalna to obecnie jedno z najczęściej wybieranych, a często wręcz jedyne rozwiązanie. Czy ma ono zastosowanie również w przypadku kancelarii prawniczej? Jak zorganizować pracę zdalną w kancelarii? Jak to zrobić efektywnie? Warto jednak pamiętać o kilku kwestiach, tak żeby taka praca była równie skuteczna co stacjonarna, a bezpieczeństwo zachowane. Na co więc zwracać uwagę? Postaramy się odpowiedzieć na przykładzie naszej firmy – JMK Computerate. Nie ma jednego narzędzia do wszystkiego.

Nie ma uniwersalnego narzędzia do pracy zdalnej w kancelarii, które zaspokoi wszystkie potrzeby. W naszej firmy rodzinnej łączymy kilka aplikacji:

  • własną wersję systemu Mecenas.iT m.in. do:
    • zarządzania i rozliczania zadań;
    • zarządzania prowadzonymi projektami i sprawami;
    • obsługi zgłoszeń serwisowych;
    • zarządzania sprzedażą;
    • fakturowania i rozliczania klientów oraz pracowników;
    • raportowania wewnętrznego i zewnętrznego;
    • generowania różnych dokumentów (m.in. umowy);

Istotnym atutem jest tutaj fakt, że dostęp do niego ma każdy z pracowników, niezależnie od tego gdzie przebywa.

  • Aplikacja Teamviewer, za jej pomocą:
    • prowadzimy spotkania z klientami;
    • prowadzimy prezentacje i szkolenia z systemów Mecenas.iT i Syndyk.iT;
    • nadzorujemy dla kancelarii stan sprzętów komputerowych, serwerów (w ramach naszej usługi zarządzania sprzętami IT) Dzięki aplikacji nasi serwisanci mogą się połączyć z konkretnym pracownikiem, jeśli ma on jakikolwiek problem techniczny;
  • Aplikacja MS Teams
    • W ramach tej aplikacji pracują nasze poszczególne zespoły, mamy tutaj opcję zarówno chatów, jak i telekonferencji.

Dzięki połączeniu tych narzędzi, uzyskujemy efekt synergii. Ważne również jest to, że korzystamy z tych aplikacji już dzięki czemu uniknęliśmy początkowego chaosu.

Zadbaj o bezpieczeństwo!

Obecnie widać ogromny wzrost zainteresowania narzędziami do pracy zdalnej – ale!!! Wiele osób wybiera darmowe wersje popularnych narzędzi przez co narażają się na potężne problemy. Dlaczego? Czy wiesz, że wiele narzędzi w swoich darmowych wersjach ma w regulaminach zapisy takie jak:

  1. Brak wsparcia technicznego;
  2. Przekazywanie autorowi aplikacji wszelkich praw do wprowadzanych przez Ciebie danych (jeśli masz podpisane umowy poufności to wiesz czym to grozi…);
  3. Wysokie opłaty za późniejsze eksportowanie danych do innych narzędzi;
  4. Nieznany poziom bezpieczeństwa, z reguły niższy niż w wersjach profesjonalnych płatnych;

Jak w danej sytuacji możemy Ci pomóc naszym systemem Mecenas.iT lub Syndyk.iT?

Ułatwiamy do minimum proces zakupu i wdrożenia:

  1. Dostarczymy Ci nasz system w terminie 1 do 2 dni roboczych bez konieczności spotkania – obecnie wystarczy nam skan podpisanych umów;
  2. Przeszkolimy Ciebie i Twój zespół całkowicie online;
  3. Wsparcie uzyskasz online, kontaktując się z naszym Działem Serwisu lub telefonicznie z infolinią Działu Sprzedaży;
  4. Zwiększyliśmy moc i liczbę naszych serwerów, tak aby móc obsłużyć wszystkich klientów pracujących zdalnie;

Co zyskują Twoi klienci?

  1. dostęp do swoich spraw i dokumentów w Strefie Klienta;
  2. Znajdą tam także faktury, które im wystawisz;
  3. Klienci nie muszą do Ciebie dzwonić, aby dowiedzieć się o postępach w ich sprawie;
  4. Bezpieczeństwo – Twój klient widzi, że korzystasz z bezpiecznej przestrzeni do wymiany dokumentów z nim.

Co zyskuje Twoja kancelaria?

  1. Łatwe zarządzanie zadaniami wraz ze sprawdzeniem statusu ich wykonania;
  2. Nieważne kto odbierze pocztę w biurze, po jej zeskanowaniu i wprowadzeniu do systemu dostęp uzyskają odpowiednie osoby, które są przypisane do danej Sprawy;
  3. Połączenie z EPU i Portalem Informacyjnym pozwoli Ci być na bieżąco z dynamicznie zmieniającą się sytuacją w Sądach;
  4. Dokumenty papierowe znajdują się w kancelarii? Dzięki systemowi masz do nic dostęp online. Jeśli potrzebujesz dać dostęp kolejnej osobie do dokumentu zajmie Ci to kilka sekund.
  5. Uporządkowaną wiedzę o toczących się rozmowach z potencjalnymi klientami – ekran Leadów pozwoli to łatwo i szybko zorientować się jakie trzeba podjąć kolejne działania. Mecenas.iT nie pozwoli Ci „zgubić” żadnego klienta;
  6. Ułatwiamy rozliczenia – system po pierwszym wpisaniu już wie jak chcesz się rozliczać z danym klientem, potem dodaj tylko poszczególne prace i wystaw fakturę bądź notę. Aby sprawdzić czy klienci zapłacili wgraj swój wyciąg bankowy i sparuj wpłaty;
  7. Dodatkowym atutem jest automatyzowanie powtarzalnych czynności dzięki czemu zyskujemy czas na reagowanie i wdrażanie strategii w związku z tym co się dzieje dookoła;
  8. A jeśli Twoje dziecko chce wreszcie pograć, pouczyć się lub obejrzeć bajkę na Twoim komputerze, Ty możesz ciągle pracować dzięki aplikacji mobilnej Mecenas.iT 😉

Co jeśli zabraknie jakiegoś pracownika bo trafi do szpitala? System Mecenas.iT/Syndyk.iT pozwala łatwo przejąć wszystkie obowiązki innej osobie, choć nikomu nie życzymy aby musiał to robić.

Jeśli potrzebujesz pomocy, szukasz informacji jak zorganizować pracę zdalną w kancelarii, szukasz doświadczeń innych – daj nam znać. Postaramy się Wam pomóc znaleźć odpowiedzi na Wasze pytania. Pamiętajcie, współpracując, pomagając sobie wzajemnie damy radę – w końcu prawnicy misję mają we krwi.

Przydatne linki:

Jak zadbać o bezpieczeństwo w pracy zdalnej: hasła dostępowe (link: https://mecenasit.pl/bezpieczenstwo-kancelarii-czesc-hasla/ )

Korzyści z wdrożenia systemu dla wspólnika, właściciela kancelarii (link: https://mecenasit.pl/program-dla-kancelarii-korzysci-dla-wspolnika-partnera-kancelarii-prawnej/ )

Jak ułatwić działanie pracownikom administracji (link: https://mecenasit.pl/crm-dla-kancelarii-10-korzysci-dla-administracji-kancelarii/ )

Prawnik w kancelarii, prawnik w dziale prawnym – dlaczego warto pracować z systemem zarządzania (link: https://mecenasit.pl/program-dla-kancelarii-10-korzysci-dla-prawnika/ )

Jak nie zapomnieć o niczym istotnym pracując zdalnie – czyli korzyści dla całego zespołu z wdrożenia systemu (link: https://mecenasit.pl/program-dla-kancelarii-co-zyskuje-zespol-kancelarii/ )

Dlaczego klienci dzisiaj doceniają kancelarie posiadające system informatyczny (link: https://mecenasit.pl/korzysci-dla-klienta/ )

Syndyk.iT – czyli jak obsłużyć zbliżającą się falę upadłości, pracując zdalnie? (link: https://mecenasit.pl/system-dla-syndyka/ ) 

Śledź także nasze profile Mecenas.iT na LinkedIn oraz Mecenas.iT na Facebooku i bądź na bieżąco!

Admin

Related posts
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
0
0 Like!
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
24 marca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
0
0 Like!
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
23 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak poprawić efektywność pracy?
0
0 Like!
Jak poprawić efektywność pracy?
14 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
0
0 Like!
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
31 stycznia 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrać system do zarządzania kancelarią Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mierzenie czasu pracy 5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję