+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
0
Pobierz e-booka Kancelaria prawna w liczbach i dowiedz się jak mierzyć swój biznes prawny!
16 maja 2024
Next
0
KLIENCI O NAS: „MECENAS.iT nigdy mnie nie zawiódł”
21 czerwca 2024
Bez kategorii
Klienci o nas: „Sam moduł rejestracji czasu pracy i fakturowania pozwala nam oszczędzić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie”.
26 maja 2024 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Mecenas.iT moduł rejestracji czasu pracy i fakturowania pozwala nam oszczędzić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Wojciech Pławiak

Połączenie wielu funkcjonalność w jedno kompleksowe rozwiązanie, długa historia rynkowa, lokalny, rodzimy dostawca, stabilność systemu i oszczędność czasu. Sam moduł rejestracji czasu pracy i fakturowania pozwala nam oszczędzić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie – to najważniejsze zalety Mecenas.iT według naszego Klienta – Wojciecha Pławiaka, radcy prawnego, Partnera Zarządzającego w LITIGATO Pławiak Karcz Prokurat sp.k. Spory prawne i podatkowe.

Czy oprogramowanie Mecenas.iT spełnia Pana oczekiwania?Kancelaria prawna w liczbach 2024 czyli co mierzyć w biznesie prawniczym

Zdecydowanie tak. Wykorzystujemy oprogramowanie nie tylko jako narzędzie zarządzania kancelarią od strony organizowania pracy prawników, ale również do zarządzania finansami kancelarii. Ciągły rozwój oprogramowania pozwala traktować Mecenas.IT jako kompleksowe rozwiązanie informatyczne dla kancelarii prawnych i podatkowych. Wdrażając system, zależało nam właśnie na tym, aby nie korzystać z kilku różnych narzędzi spełniających swoje funkcje, ale opierać się o jeden spójny system.

Jakie elementy oprogramowania uważa Pan za szczególnie przydatne lub ważne?

Cenimy zwłaszcza moduły dokonywania rozliczeń z klientami, uproszczenie procesów fakturowania i powiązanie go z system rejestrowania czasu pracy. Cieszymy się z rozwoju narzędzi pozwalających wyliczenie zysku kancelarii na konkretnych projektach i w szerszej skali.

W jaki sposób wymienione przez Pana funkcjonalności są pomocne? Jakie osiągają Państwo efekty i korzyści? 

Przede wszystkim oszczędzamy mnóstwo czasu na comiesięcznych rozliczeniach, które są bolączką wielu kancelarii i firm doradczych. Wciąż rozwijane moduły pomagają również w wewnętrznych rozliczeniach partnerów. Oczekujemy również na dalszy rozwój modułów sprzedażowych, aby Mecenas.IT był pozwalał efektywnie rozwijać sprzedaż.

Z jakich funkcjonalności najczęściej Pan korzysta?Przemysław Mieczykowski

Na co dzień każdy z pracowników kancelarii korzysta obowiązkowo z rejestracji czasu pracy. Bez rzetelnej wiedzy z tego modułu, prowadzenie i planowanie finansów kancelarii nie byłoby możliwe. Funkcjonalności kalendarza wprowadzone z naszej inicjatywy pozwalają zaplanować tydzień pracy.

W jaki sposób według Pana Mecenas.iT pomaga w efektywnym zarządzaniu kancelarią, poprawie wydajności pracy i finansów?

Mamy możliwość wygenerowania raportów pozwalających ocenić rentowność kancelarii w skali projektu, prawnika, zespołu oraz całej kancelarii. Jest to kluczowe w planowaniu procesów rekrutacyjnych.

Ile czasu według Pana oszczędzacie dzięki systemowi Mecenas.iT? Jakie czynności dają najwyższe korzyści? (np. rejestracja czasu, fakturowanie itp.)

Moduł rejestracji czasu pracy i fakturowania pozwala oszczędzić 1-2 dni pracy istotnej części zespołu projektowego. W naszej skali przekłada się to na kilkanaście tysięcy złotych co miesiąc.

Dlaczego wybrał Pan program Mecenas.iT?Jak wybrac system do zarzadzania kancelaria

Jako jedyny program łączy on wszystkie moduły w jedno kompleksowe rozwiązanie. Nie bez znaczenia jest również długa historia rynkowa i lokalny, rodzimy dostawca, co przekłada się na stabilność systemu.

Jak oceniłby Pan proces wdrożenia i wsparcia przez Dział Sprzedaży w trakcie współpracy?

Korzystamy z rozwiązania od prawie półtora roku. Każde z naszych zapytań jest błyskawicznie załatwiane przez dedykowaną osobę z doświadczeniem prawniczym, rozumiejącą nasz problem z naszej perspektywy.

Jakie elementy we współpracy z Mecenas.iT uznaje Pan za najważniejsze?

Cenimy możliwość wprowadzania indywidualnych modyfikacji systemu tak, aby rozwiązania odpowiadały naszym indywidualnym oczekiwaniom i potrzebom.

Czy poleciłby Pan system Mecenas.iT? Jak ocenia Pan nasz program w skali od 1 (bardzo źle) do 10 (bardzo dobrze)?

Oceniam na 8 – nie ma systemów idealnych i liczę na dalszy rozwój szczególnie w obszarze modułu obsługi sprzedaży oraz płynności i czytelności raportów przychodowych i kosztowych.

 

 

Szymon Kwiatkowski

Related posts
„AI w pracy radcy prawnego” od KIRP
0
0 Like!
„AI w pracy radcy prawnego” od KIRP
16 maja 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Jak Twoja kancelaria może skorzystać na rynku M&A? Zapraszamy na konferencję!
0
0 Like!
Jak Twoja kancelaria może skorzystać na rynku M&A? Zapraszamy na konferencję!
15 maja 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Mecenas.iT – technologia, która działa na korzyść kancelarii
0
0 Like!
Mecenas.iT – technologia, która działa na korzyść kancelarii
15 kwietnia 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Mecenas.iT partnerem Konferencji „Kompetencje Przyszłości w Zawodach Prawniczych”!
0
0 Like!
Mecenas.iT partnerem Konferencji „Kompetencje Przyszłości w Zawodach Prawniczych”!
18 marca 2025 by Szymon Kwiatkowski in Bez kategorii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrac system do zarzadzania kancelaria Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • sprzedaż usług prawnych Sprzedaż usług prawnych w świecie cyfrowym – część I
  • Raport KIRP „Programy do zarządzania kancelarią prawną” Już jest! Najnowszy raport KIRP „Programy do zarządzania kancelarią prawną”
  • Pobierz e-booka Kancelaria prawna w liczbach i dowiedz się jak mierzyć swój biznes prawny!

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT
  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”
  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT
  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję