+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
Raport KIRP 0
Raport KIRP – programy do zarządzania kancelarią prawną
07 grudnia 2020
Next
Mecenas.iT w katalogu Fundacja LegalTech Polska 0
Fundacja LegalTech Polska umieściła systemy Mecenas.iT oraz Syndyk.iT w swoim katalogu
17 lutego 2021
Rozwój kancelarii
SYNDYK.IT, MECENAS.IT PODSUMOWANIE 2020 ROKU
31 grudnia 2020 by Admin in Rozwój kancelarii
Syndyk.iT, Mecenas.iT podsumowanie 2020
Dziś mamy ostatni dzień roku 2020 – nie ma chyba lepszego momentu na „gorące” podsumowanie najbardziej zaskakującego czasu w istnieniu naszej firmy rodzinnej.  

W mijającym roku optymizm mieszał się z niepokojem o przyszłość, a dynamiczny rozwój z chwilową stagnacją. Jednym słowem biznesowy rollercoaster. 

W kolejnych miesiącach przeplatały się  momenty wyjątkowe dla nas, z momentami trudniejszymi np. kwarantanny. Tak jak wszystkich również i nas nie ominęły problemy związane z pandemią i „zatrzymaniem gospodarki”. Przetrwaliśmy ten trudny czas dzięki Wam – naszym Pracownikom, Klientom, Partnerom biznesowym oraz wypracowanemu w poprzednich latach modelowi pracy zdalnej. 

Od  prawie 15 lat wspólnie z Wami tworzymy nasze systemy w kilku branżach. Jako firma rodzinna wiemy jak dużo energii i wytrwałości potrzeba, by prowadzić własną firmę. W tym roku otrzymaliśmy wiele dowodów na to, że podążamy we właściwym kierunku, między innymi otrzymując od Was liczne referencje dla naszych systemów do raportu Krajowej Rady Radców Prawnych – dziękujemy! Dlatego z dumą możemy napisać: Firma Rodzinna to marka, której gwarantem jest nasze nazwisko – obecne w branży IT od końca lat 70-tych XX wieku.  

Z minionego roku wolimy wspominać te lepsze chwile i na nich dziś się skupimy. 

Styczeń  

Koniec roku 2019 przyniósł nam bardzo miły prezent w postaci umowy na wdrożenie systemu Mecenas.iT w dziale prawnym liczącym ponad 100 osób. Proces wdrożenia trwał od stycznia do marca. W tym okresie przeszkoleni zostali wszyscy użytkownicy (szkolenia w formie stacjonarnej i online zanim to było modne 😉). O naszym sukcesie pisaliśmy na początku roku: https://mecenasit.pl/program-dla-dzialu-prawnego/  

LutySyndyk.iT program dla doradcy restrukturyzacyjnego

Choć są tacy co nam nie wierzą, to jednak naprawdę nie mieliśmy nic wspólnego z wywołaniem pandemii COVID-19  😊. Premiera marki Syndyk.IT (od 2017 roku dostępna był pod marką Mecenas.iT dla Syndyków) przypadła na początek lutego. System wspomaga prowadzenie spraw upadłościowych, automatyzuje szereg codziennych czynności syndyków https://mecenasit.pl/syndyk-it/ 

Kwiecień 

Rozpoczął się najdziwniejszy okres w historii naszej firmy rodzinnej. Pomimo otaczającej nas rzeczywistości był to jeden z najbardziej budujących momentów roku. Chcielibyśmy podziękować całemu naszemu ze#RatujBiznes z Mecenas.iTspołowi za niesamowite zaangażowanie i wzajemne wsparcie. 

Nasza firma zaangażowała się w dwie akcje społeczne: wsparliśmy kancelarie zaangażowane w akcję #RatujBiznes Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw https://mecenasit.pl/ratujbiznes/ oraz akcję #ŁączymyByPrzetrwać Stowarzyszenia Inicjatywy Firm Rodzinnych https://firmyrodzinne.pl/ifr-laczymy-by-przetrwac/  Rok 2020 zapamiętamy jako rok, największych wyzwań, ale także ogromnej solidarności. Czujemy ogromną satysfakcję, że mogliśmy z wieloma z Was wziąć udział w tychże akcjach.  

Maj  

Po największym styczniowym wdrożeniu  w dziale prawnym, w maju rozpoczęliśmy największe tegoroczne wdrożenie w kancelarii. System Mecenas.iT Premium został wdrożony w ponad 60 osobowej kancelarii PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global https://pcslegal.pl/

Opiekun Klienta w kancelarii 2Czerwiec 

Jednym z głównych celów naszej działalności było i jest wspieranie w rozwoju kancelarii prawnych w Polsce. To dla Was tworzymy publikacje, które mamy nadzieję pomagają Wam w codziennej pracy. Najchętniej czytanym artykułem na naszym blogu był w tym roku: Opiekun Klienta w kancelarii – czyli jak budować relację z klientem  https://mecenasit.pl/opiekun-klienta-w-kancelarii/  

Wrzesień 

Mecenas-iT - social media dla prawnikówOprócz krótszych form materiałów merytorycznych tworzymy także dłuższe formy takie jak e-booki. W tym roku prawie 1 000 prawników pobrało e-book “Promocja kancelarii w social mediach – legalnie i skutecznie.” Nie czytałeś/aś? Pobierz go za darmo już teraz. 

Październik  

26 października ukazała się jedna z najważniejszych  publikacji  tego roku na rynku prawniczym: Raport o programach dla kancelarii Krajowej Rady Radców Prawnych (https://mecenasit.pl/raport-kirp-programy-do-kancelarii/ To 74-stronicowe zestawienie zawiera wskazówki krok po kroku dotyczące wyboru oraz wdrożenia rozwiązania najlepiej dopasowanego do potrzeb Twojej firmy. Jeśli rozważasz korzystanie z jakiegokolwiek systemu w swojej kancelarii, jest to lektura obowiązkowa. Jesteśmy dumni z faktu, że oba nasze systemy znalazły się w tym raporcie. 

Raport KIRPListopad 

Jednym z naszych celów na ten rok było zbudowanie dużej biblioteki dokumentów generowanych z poziomu systemu Syndyk.iT (uzupełnianych automatycznie przez program). Zadaniem tych dokumentów jest ograniczenie do minimum czasu potrzebnego na wygenerowanie różnych dokumentów w sprawie upadłościowej. W listopadzie liczba dokumentów automatycznych przekroczyła magiczną wartość 100! 

Mecenas.iT, Syndyk.iT mapa wdrożeń stan na koniec 2020
Mecenas.iT, Syndyk.iT mapa wdrożeń systemów stan na dzień 15 grudnia 2020r.
W 2020 roku warte podkreślenia są jeszcze trzy liczby: 
  • ponad 20% o tyle zwiększyliśmy zatrudnienie względem 31 grudnia 2019r.
  • ponad 100% większa liczba klientów względem 31 grudnia 2019r.; aktualne miejsca siedzib naszych klientów możecie zobaczyć na mapie.  
  • ponad 160% o tyle zwiększyliśmy moc serwerów, na których funkcjonują systemy Mecenas.iT® i Syndyk.iT®, względem 31 grudnia 2019r.

Jest jeden element, którego nie udało nam się zrealizować, a bardzo tego żałujemy – jest to wstrzymanie naszej ekspansji zagranicznej. Tego tematu jednak nie zarzuciliśmy, a jedynie go zawiesiliśmy – zobaczymy co nam przyniesie 2021 rok 😉 

Wierzymy, że pozwoli on nam wszystkim choć trochę odetchnąć od niepewności i zamknięcia w domach. W Nowym Roku  życzymy Wam przede wszystkim zdrowia, spokoju i powrotu do pełnego rozwoju Waszych firm. 

Chcielibyśmy życzyć Wam w Nowym Roku 2021 dalszych sukcesów, a także przypomnieć optymistyczne słowa Miltona Freidmana „nie ma lepszego momentu do rozwoju niż kryzys”! Mamy nadzieję, że będziecie kontynuować Swój rozwój wspólnie z nami.   

Jesteśmy dumni, mogąc pracować dla Was już prawie 15 lat!
Wraz z całą rodziną JMK dziękujemy!

Jarosław Ogorzałek                            Marcin Ogorzałek                              Krzysztof Ogorzałek



Admin

Related posts
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
0
0 Like!
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
24 marca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
0
0 Like!
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
23 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak poprawić efektywność pracy?
0
0 Like!
Jak poprawić efektywność pracy?
14 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
0
0 Like!
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
31 stycznia 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrać system do zarządzania kancelarią Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mierzenie czasu pracy 5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję