Mecenas.iT Partnerem 8 edycji Law Summit! Już 12 września zapraszamy do Warszawy!
Marketing to taki obszar komunikacji, w którym prawnik otwiera się na klienta i stara się zorientować, jakie są jego wymagania, potrzeby oraz próbuje go zrozumieć. Marketing to również edukowanie klienta, polega to na uświadamianiu klienta o roli i znaczeniu prawa w jego działalności, wynikających z niego uprawnień i obowiązków. Marketing pozwala na zidentyfikowanie prawnika na rynku, na podkreślenie jego odrębności w stosunku do ogółu innych prawników. Buduje dopiero grunt pod sprzedaż (pozyskanie klienta). Rozróżnienie marketingu i sprzedaży jest bardzo istotne, gdyż bazują na nim zasady etyki. Przyjęto bowiem inne zasady działania, gdy prawnik działa w obszarze marketingu, a nieco inne, gdy pozyskuje klienta.
Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej.
Jako Partner VIII edycji Law Summit przygotowaliśmy dla uczestników panel dyskusyjny pt. „Obsługa prawna firmy rodzinnej”. Czego oczekują od prawników przedsiębiorcy? Czy obsługa prawna firmy rodzinnej różni się od obsługi innego klienta? Czy pozyskanie klienta przez kancelarię z grupy firm rodzinnych powinno różnić się od pozyskania innego klienta? Na te i nie tylko te pytania odpowiedzą nasi goście, eksperci i przedsiębiorcy.
Moderator: Krzysztof Ogorzałek – Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywy Firm Rodzinnych oraz Wiceprezes JMK Computerate Sp. z o.o.
Paneliści:
– Agata Hagno – Prezes Zarządu DPM Sp. z o.o., Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych
– Mariusz Lusa – Prezes Zarządu TM Flota
– Andrzej Zalega – Prezes Zarządu Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami
– Bogusław Bieda – Prezes Zarządu Vindicat
Warto przeczytać także: https://mecenasit.pl/jak-zwiekszyc-efektywnosc-pracy-kancelarii/
Polub także nasz profil Mecenas.iT na Facebook