+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
Prev
0
Jak zorganizować pracę zdalną w kancelarii prawnej?
21 marca 2020
Next
Opiekun Klienta w kancelarii 2 0
Opiekun Klienta w kancelarii – czyli jak budować relację z klientem
17 czerwca 2020
Media
Wspieramy akcję #RatujBiznes
15 kwietnia 2020 by Admin in Media
#RatujBiznes z Mecenas.iT

Akcja #RatujBiznes rozpoczęta przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw zakreśla coraz szersze kręgi. Na dzień dzisiejszy przedsiębiorcom z całej Polski pomaga już ponad 200 kancelarii. Miło nam poinformować, że Mecenas.iT włącza się aktywnie w tą akcję.

W ramach naszego zaangażowania w #RatujBiznes przekażemy każdej chętnej kancelarii nasz system Mecenas.iT w wersji Basic lub Premium całkowicie za darmo na okres 3 miesięcy (do 10 użytkowników). Jakiś haczyk? Tak, darmowy dostęp otrzymają te kancelarie, które dołączyły do akcji do dnia 10 kwietnia 2020 r. i ich wizytówka znalazła się na stronie akcji #RatujBiznes.

Jak skorzystać z oferty specjalnej systemu Mecenas.iT #RatujBiznes?

Jestem już użytkownikiem systemu Mecenas.iT: skontaktujemy się z Tobą w najbliższych dniach i poinformujemy o objęciu akcją #RatujBiznes:

✅ od maja Twoja faktura będzie obniżona o opłatę za pierwszych 10 użytkowników systemu, opłata za pozostałych użytkowników ponad 10 będzie taka jak dotychczas

Nie jestem jeszcze użytkownikiem systemu Mecenas.iT

✅ skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży

➡️ e-mail: sprzedaz@mecenas.it

➡️ telefonicznie: 22 299 32 07

✅ podpisz umowę powierzenia danych i umowę główną na darmową wersję systemu w wersji Basic lub Premium

Co będzie po 3 miesiącach obowiązywania oferty specjalnej systemu Mecenas.iT #RatujBiznes?

Jeśli jesteś naszym klientem:

➡️ wrócimy do stanu sprzed oferty począwszy od 1 sierpnia 2020r.

Jeśli nie jesteś naszym klientem:

➡️ podejmujesz decyzję czy chcesz kontynuować współpracę

✅ jeśli podejmujesz decyzję na TAK wysyłasz nam taką informację na ustalony w umowie adres e-mail. Umowa nie przedłuży się sama automatycznie bez Twojej zgody. Wszystkie informacje związane z opłatami znajdują się w -> CENNIKU

✅ jeśli podejmujesz decyzję na NIE system zostanie wyłączony, a dane bezpowrotnie skasowane.

Więcej informacji o akcji #RatujBiznes Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw znajduje się na stronie https://rzecznikmsp.gov.pl/ratujbiznes/

Co zyskuje Twoja kancelaria?

  1. Łatwe zarządzanie zadaniami wraz ze sprawdzeniem statusu ich wykonania;
  2. Nieważne kto odbierze pocztę w biurze, po jej zeskanowaniu i wprowadzeniu do systemu dostęp uzyskają odpowiednie osoby, które są przypisane do danej Sprawy;
  3. Połączenie z GUS, EPU i Portalem Informacyjnym pozwoli Ci być na bieżąco z dynamicznie zmieniającą się sytuacją w Sądach;
  4. Dokumenty papierowe znajdują się w kancelarii? Dzięki systemowi masz do nic dostęp online. Jeśli potrzebujesz dać dostęp kolejnej osobie do dokumentu zajmie Ci to kilka sekund.
  5. Uporządkowaną wiedzę o toczących się rozmowach z potencjalnymi klientami – ekran Leadów pozwoli to łatwo i szybko zorientować się jakie trzeba podjąć kolejne działania. Mecenas.iT nie pozwoli Ci „zgubić” żadnego klienta;
  6. Ułatwiamy rozliczenia – system po pierwszym wpisaniu już wie jak chcesz się rozliczać z danym klientem, potem dodaj tylko poszczególne prace i wystaw fakturę bądź notę. Aby sprawdzić czy klienci zapłacili wgraj swój wyciąg bankowy i sparuj wpłaty;
  7. Dodatkowym atutem jest automatyzowanie powtarzalnych czynności dzięki czemu zyskujemy czas na reagowanie i wdrażanie strategii w związku z tym co się dzieje dookoła;
  8. A jeśli Twoje dziecko chce wreszcie pograć, pouczyć się lub obejrzeć bajkę na Twoim komputerze, Ty możesz ciągle pracować dzięki aplikacji mobilnej Mecenas.iT 😉

Co zyskują Twoi klienci?

  1. dostęp do swoich spraw i dokumentów w Strefie Klienta;
  2. Znajdą tam także faktury, które im wystawisz;
  3. Klienci nie muszą do Ciebie dzwonić, aby dowiedzieć się o postępach w ich sprawie;
  4. Bezpieczeństwo – Twój klient widzi, że korzystasz z bezpiecznej przestrzeni do wymiany dokumentów z nim.

Zadbaj o bezpieczeństwo!

#RatujBiznes bezpieczeństwo danych w Mecenas.iT

Obecnie widać ogromny wzrost zainteresowania narzędziami do pracy zdalnej – ale!!! Wiele osób wybiera darmowe wersje popularnych narzędzi przez co narażają się na potężne problemy. Dlaczego? Czy wiesz, że wiele narzędzi w swoich darmowych wersjach ma w regulaminach zapisy takie jak:

  1. Brak wsparcia technicznego;
  2. Przekazywanie autorowi aplikacji wszelkich praw do wprowadzanych przez Ciebie danych (jeśli masz podpisane umowy poufności to wiesz czym to grozi…);
  3. Wysokie opłaty za późniejsze eksportowanie danych do innych narzędzi;
  4. Nieznany poziom bezpieczeństwa, z reguły niższy niż w wersjach profesjonalnych płatnych;

Polecamy także artykuł „Jak zadbać o bezpieczeństwo w pracy zdalnej: hasła dostępowe” (link: https://mecenasit.pl/bezpieczenstwo-kancelarii-czesc-hasla/ )

Śledź także nasze profile Mecenas.iT na LinkedIn oraz Mecenas.iT na Facebooku i bądź na bieżąco!

Admin

Related posts
Fundacja LegalTech Polska umieściła systemy Mecenas.iT oraz Syndyk.iT w swoim katalogu
0
0 Like!
Fundacja LegalTech Polska umieściła systemy Mecenas.iT oraz Syndyk.iT w swoim katalogu
17 lutego 2021 by Admin in Business
SYNDYK.IT, MECENAS.IT PODSUMOWANIE 2020 ROKU
0
0 Like!
SYNDYK.IT, MECENAS.IT PODSUMOWANIE 2020 ROKU
31 grudnia 2020 by Admin in MecenasIT
Raport KIRP – programy do zarządzania kancelarią prawną
0
0 Like!
Raport KIRP – programy do zarządzania kancelarią prawną
7 grudnia 2020 by Admin in MecenasIT
Bezpieczeństwo kancelarii w pracy zdalnej – hasła
0
0 Like!
Bezpieczeństwo kancelarii w pracy zdalnej – hasła
23 października 2020 by Admin in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Opiekun Klienta w kancelarii 2 Opiekun Klienta w kancelarii – czyli jak budować relację z klientem
  • Raport KIRP Raport KIRP – programy do zarządzania kancelarią prawną
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mecenas.iT, Syndyk.iT mapa wdrożeń stan na koniec 2020 SYNDYK.IT, MECENAS.IT PODSUMOWANIE 2020 ROKU
  • bezpieczeństwo kancelarii w pracy zdalnej - hasła Bezpieczeństwo kancelarii w pracy zdalnej – hasła

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”
  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję