Mecenas-iT social media dla prawnika

Od czasu powstania mediów społecznościowych do dziś zaszła znacząca zmiana związana z ich użytkowaniem. Aktualnie obecność na portalach Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram jest codziennością nie tylko w kontaktach ze znajomymi czy przyjaciółmi, ale także w biznesie. Poznaj jak można wykorzystać social media w kancelarii!

 

Social media w kancelarii czyli jak w nowej rzeczywistości podejść do tego tematu? Gdzie koniecznie powinien wykazywać swoją aktywność prawnik, gdzie kancelaria i jak się wyróżnić w poszczególnych obszarach? W jaki sposób rozwinąć sieć swoich kontaktów? Jak przekuć „lajki” w biznes, bo przecież „lajki” nie zapłacą nam rachunków. Jakich błędów nie popełnić prowadząc profile firmowe i osobiste. Stworzyliśmy wraz z ekspertami od marketingu e-book o social mediach w kancelarii, który oddajemy w Państwa ręce. Mamy nadzieję, że będzie on przydatnym wsparciem i pomoże jeszcze lepiej zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości.

Co znajduje się w darmowym e-booku Social Media w kancelarii?

informacje i rady związane z portalami:

➡️ Facebook

➡️ LinkedIn

➡️ Twitter

➡️ Instagram

rozmowy z ekspertami

first things first – czyli słów kilka o strategii działania kancelarii w social mediach

szereg szybkich porad wraz z graficznym podsumowaniem

Naszą publikację Patronatem objęły:

Wypełnij formularz i otrzymaj darmowy  E-BOOK o social media w kancelarii

 

 

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym jest JMK Computerate Sp. z o.o. zwana dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się
    z Administratorem pisząc na adres e-mail: iod@jmkcomputerate.pl
  2. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest umowa pomiędzy Tobą, a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek wyrażenia zgody, dla wykonania której przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne.
  3. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
  4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  5. Dane osobowe Usługobiorców, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do:
    • kontaktowania się z usługobiorcą (klientem)
    • celów marketingowych (Newsletter)
  6. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców:
    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail,
    • Numer telefonu,
  7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w kontakt. Niektórzy spośród nich mają siedzibę poza terytorium EOG, w związku z tym podane przez Państwa dane w procesie oferowania/sprzedaży/dostępu do e-booków mogą być przechowywane na terenie Państw trzecich.
  8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania*. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie (opcje: subskrypcji, konkursu, newsletteru itp.), a konsekwencją takiego przetwarzania będzie otrzymywanie wyselekcjonowanej informacji marketingowej.
  9. Pani/Pana dane będziemy przetwarzać tak długo, jak Pani/Pan się na to zgadza. W przypadku wycofania zgody i braku innej podstawy prawnej przetwarzania danych, dane zostaną przez nas usunięte niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
  10. Ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  11. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej,  w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.