Mecenas-iT social media dla prawnika

Od czasu powstania mediów społecznościowych do dziś zaszła znacząca zmiana związana z ich użytkowaniem. Aktualnie obecność na portalach Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram jest codziennością nie tylko w kontaktach ze znajomymi czy przyjaciółmi, ale także w biznesie. Poznaj jak można wykorzystać social media w kancelarii!

 

Social media w kancelarii czyli jak w nowej rzeczywistości podejść do tego tematu? Gdzie koniecznie powinien wykazywać swoją aktywność prawnik, gdzie kancelaria i jak się wyróżnić w poszczególnych obszarach? W jaki sposób rozwinąć sieć swoich kontaktów? Jak przekuć „lajki” w biznes, bo przecież „lajki” nie zapłacą nam rachunków. Jakich błędów nie popełnić prowadząc profile firmowe i osobiste. Stworzyliśmy wraz z ekspertami od marketingu e-book o social mediach w kancelarii, który oddajemy w Państwa ręce. Mamy nadzieję, że będzie on przydatnym wsparciem i pomoże jeszcze lepiej zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości.

Co znajduje się w darmowym e-booku Social Media w kancelarii?

informacje i rady związane z portalami:

➡️ Facebook

➡️ LinkedIn

➡️ Twitter

➡️ Instagram

rozmowy z ekspertami

first things first – czyli słów kilka o strategii działania kancelarii w social mediach

szereg szybkich porad wraz z graficznym podsumowaniem

Naszą publikację Patronatem objęły:

Wypełnij formularz i otrzymaj darmowy  E-BOOK o social media w kancelarii

 

 

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym jest JMK Computerate Sp. z o.o. zwana dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się
    z Administratorem pisząc na adres e-mail: iod@jmkcomputerate.pl
  2. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest umowa pomiędzy Tobą, a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek wyrażenia zgody, dla wykonania której przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne.
  3. Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
  4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  5. Dane osobowe Usługobiorców, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do:
    • kontaktowania się z usługobiorcą (klientem)
    • celów marketingowych (Newsletter)
  6. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców:
    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail,
    • Numer telefonu,
  7. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
  8. Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  9. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej,  w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.