– Jeśli ktoś szuka oprogramowania, które daje wiele możliwości związanych kontrolą i analizą tego co się dzieje w kancelarii we wszystkich aspektach biznesowych, to jest właśnie to oprogramowanie – Tak mówi nasza zadowolona Klientka – radcy prawny Monika Jurkiewicz.
Czy oprogramowanie Mecenas.iT spełnia Pani oczekiwania?
Zdecydowanie spełnia. Nie jest to pierwsze oprogramowanie, z którego korzystam i muszę przyznać, że jego uniwersalność, różnorodność funkcji, w tym szczególnie związanych z rozliczeniami, raportowanie w Mecenas.iT jest chyba w tej chwili na najwyższym poziomie na rynku.
Jakie elementy oprogramowania uważa Pani za szczególnie przydatne lub ważne?
Pewnie nie będę oryginalna, ale powiem, że kwestie rozliczeń, funkcje związane z ustalaniem sposobów płatności rozliczeń czasu pracy, ale najfajniejszą funkcją, jaka jest dostępna w Mecenas.iT, że to z mojego punktu widzenia integracja z Outlookiem i możliwość przerzucania maili od razu do katalogów spraw, i ostatnio dodane na pulpicie podsumowanie kosztów czasu pracy i spraw. Bardzo doceniam tę funkcję. Ona nie tylko pokazuje dany miesiąc w pigułce od razu po zalogowaniu, ale też przynajmniej w moim wypadku działa naprawdę mobilizująco.
W jaki sposób pomagają wymienione przez Panią funkcjonalności, jakie osiągają Państwo efekty i korzyści?
Korzystając z tego oprogramowania, mam poczucie graniczące z pewnością, że korzystam z narzędzia, które obejmuje swoimi funkcjami wszystkie moje potrzeby związane z biznesem. Ale oczywiście też z pracą merytoryczną. Mam tutaj wszystkie niezbędne raporty. Mam prosty intuicyjny sposób zakładania spraw. Widzę jak na dłoni wszystkie dane. Koszty przychody czasy pracy, rozkład czasu pracy w skali miesiąca. Widzę kategorie spraw i czas, jaki jest potrzebny na ich realizację, co jest kluczowe przy przyszłych wycenach.
Z jakich funkcjonalności najczęściej Pani korzysta?
Oczywiście czas pracy, ale na równi z czasem pracy powiedziałabym, że raporty. Jeszcze nie poznałam wszystkich możliwości tego oprogramowania, ale przyznam szczerze, że zakres możliwego raportowania przyprawia mnie o zawrót głowy. Szczególnie lubię raporty dla klientów, ponieważ my oprócz takich miesięcznych zestawień czasu pracy dla klienta. Robimy raporty w cyklach półrocznych. Co robiliśmy, ile czasu to zajęło, jakie kategorie spraw były zlecane kancelarii, jakie były efekty. W tej chwili większość takich danych mogę sobie wyciągnąć z Mecenas.iT.
W jaki sposób według Pani Mecenas.iT pomaga w efektywnym zarządzaniu kancelarią i poprawie wydajności pracy, finansów?
Będę nudna, ale możliwość zobaczenia wszystkich zestawień bilansujących podsumowujących zaangażowanie, czas, rozkład czasów poszczególnych dniach, sprawach, klientach, jest dla mnie bardzo ważny.
Ile czasu według Pani oszczędzacie dzięki systemowi Mecenas.iT? Jakie czynności dają najwyższe korzyści? (np. rejestracja czasu, fakturowanie itp.).
Podam to na przykładzie raportu takiego półrocznego dla klienta, który zazwyczaj zajmował mi koło 5 – 6 godzin. Teraz mogę taki raport wykonać w 2 do 3 godzin.
Dlaczego wybrała Pani program Mecenas.IT? Jakie były kryteria wyboru?
Zdecydowała ilość opcji i funkcjonalności, jakie oferuje Mecenas.iT. Jeśli ktoś szuka oprogramowania, które daje naprawdę wiele możliwości związanych kontrolą i analizą tego co się dzieje w kancelarii we wszystkich aspektach biznesowych – to jest właśnie to oprogramowanie. Ono na pierwszy rzut oka nie wydaje się proste. I w sumie faktycznie wymaga takiej pogłębionej analizy związanej z jego korzystaniem. Ale kiedy już się wykona ten wysiłek, to otwierają się naprawdę ogromne możliwości. Ja prowadzę małą kancelarię, ale na żadnym etapie prowadzenia tego biznesu nie lekceważę danych. I dostępu do tych danych. Jestem głęboko przekonana, że żaden biznes nie jest w stanie się rozwinąć, jeśli od samego początku nie dysponujemy danymi na temat tego, jak pracujemy, ile pracujemy, jak wyceniamy, i czy dobrze wyceniamy.
Jak oceniłby Pani proces wdrożenia i wsparcia przez Dział Sprzedaży w trakcie współpracy?
Żartobliwie mówiąc, to w sumie trudno powiedzieć, bo poszło to tak szybko i sprawnie, że nawet nie do końca zauważyłam ten etap wdrożeniowych. Ja w swojej pracy zawodowej uczestniczę w bardzo różnych wdrożeniach związanych z funkcjonowaniem oprogramowań szczególnie w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Wiec nawet patrząc na to z perspektywy moich doświadczeń zawodowych, mogę powiedzieć, że to było modelowe wdrożenie.
Jakie elementy we współpracy z Mecenas.iT uznaje Pani za najważniejsze?
Przyjazność. Wszyscy są zawsze bardzo sympatyczni mili pomocni. Naprawdę, kiedy pracuje się z Krzysztofem czy osobami z jego zespołu, to czuć, że ci ludzie lubią to, co robią. I mamy takie poczucie, że coś robimy świetnego wspólnie i to jest świetne.
Czy poleciłaby Pani system Mecenas.iT koleżankom i kolegom? Prosimy o ocenę w skali od 1 (odpowiedź: zdecydowanie nie), do 10 (odpowiedź: zdecydowanie tak).
Tak zdecydowanie bym poleciła. Ale od oceny od 1 – 10 trochę ucieknę, bo jeśli powiem 10, to oznaczałoby, że poznałam już wszystkie funkcje Mecenas.iT, a to jeszcze nie jest prawda. Ciągle eksploruję ten program. I przyznam szczerze, że analiza jego możliwości, uzupełnianie go o dane, które są mi potrzebne, daje mi sporo frajdy. Bo to jest łatwe, uzupełnia się te dane szybko. Więc w tym kontekście daje 10.
Dziękujemy za rozmowę.
Jeśli także Ty uważasz, że przydałoby Ci się raportowanie w Mecenas.iT, aby lepiej rozwijać swój biznes – zapraszamy do kontaktu! Umów już dziś bezpłatną prezentację systemu Mecenas.iT