Program do zarządzania kancelarią prawną Mecenas.iT już od 17 lat sprawdza się u prawników z całej Polski. Przez ten czas nieustannie rozwijamy nasz system, usprawniając pracę kancelarii oraz działów prawnych przedsiębiorstw różnej wielkości. Nasi zadowoleni Klienci nie tylko korzystają z programu we własnej kancelarii, ale także wdrażają go u kolegów po fachu. Tak jest w przypadku Sebastiana Pietrzyka, adwokata specjalizującego się w zamówieniach publicznych dla IT, który opowiada nam o swoich doświadczeniach z systemem Mecenas.iT.
Czy oprogramowanie Mecenas.iT spełnia Twoje oczekiwania?
System absolutnie spełnia wszystkie moje oczekiwania i potrzeby. Ilość funkcjonalności oraz intuicyjność obsługi w mojej ocenie plasują obecnie Mecenas.IT w czołówce oprogramowania dla prawników.
Jakie elementy programu uważasz za szczególnie przydatne lub ważne? W czym dokładnie pomagają, jakie przynoszą efekty i korzyści? Z czego najczęściej korzystasz?
W moim przypadku szczególnie ważną rolę odgrywa możliwość zakładania szerokiego spektrum systemów rozliczeń z Klientami. W połączeniu z bardzo intuicyjną i sprawną funkcją wystawiania faktur, czyni to system przyjaznym dla użytkownika i oszczędza czas. W porównaniu z konkurencyjnymi produktami, to istotna przewaga Mecenas.IT.
Czy uważasz, że oprogramowanie pomaga Ci w efektywnym zarządzaniu firmą i poprawia jej wydajność?
Oczywiście, że tak. Niezależnie od skali działalności, byłem wielokrotnie świadkiem, jak wystawianie faktur trwało nawet tydzień lub kilkanaście dni, a wprowadzenie wykonanych prac do systemu wiązało się z koniecznością przejścia przez wiele niepotrzebnych nikomu zakładek. To, o czym warto wspomnieć mówiąc o waszym oprogramowaniu, to aplikacja mobilna. Dzięki niej, w zasadzie z każdego miejsca na świecie (mając dostęp do internetu), można na bieżąco rejestrować czas, robić notatki i zarządzać przepływem zleceń.
Jako adwokat pracowałeś na naszym systemie w aż trzech kancelariach. Odpowiadałeś także za jego wdrożenie w kancelariach kilku i kilkunastoosobowych – dlaczego wybieraliście program Mecenas.iT?
W jednym przypadku zdecydowała możliwość zaprojektowania rozwiązania szytego na miarę. Chodziło o system rozliczeń wspólników, dość zresztą skomplikowany jak na tamte czasy. Co więcej, programiści Mecenas.IT wskazali mocne i słabe strony rozwiązania, które planowaliśmy wdrożyć i mogę to ująć to w taki sposób: nauczyliśmy się od was sposobu kalkulacji i alokacji kosztów oraz przepływów finansowanych dla różnych modeli rozliczeń.
Niewątpliwie intuicyjność obsługi Mecenas.IT jest tym atutem, który skłaniał mnie każdorazowo do wyboru tego właśnie systemu. Relacja jakości do ceny w porównaniu do konkurencji oraz niezawodność programu – to również jego ważne zalety. Na uwagę zasługuje też to, że wsłuchujecie się w potrzeby użytkowników i na bieżąco, kilka razy do roku, system jest aktualizowany i udoskonalany – to bardzo mocna strona waszego rozwiązania.
Jakie elementy w współpracy z Mecenas.iT uznajesz za najważniejsze?
Elastyczność, nieprawdopodobnie szybka reakcja help desku w sytuacjach awaryjnych, przy czym warto podkreślić, że niewielka ich ilość zazwyczaj była spowodowana moim działaniem, a nie wadliwością systemu. Jak już wspomniałem wcześniej, uwzględnianie uwag użytkowników do funkcjonalności systemu to mocno wyróżniający się element współpracy, również na tle waszej konkurencji.