Promocja kancelarii w internecie jest dziś działaniem niezbędnym jeśli chcemy zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Zwłaszcza młodsze pokolenia informacji i kontaktów o kancelariach szukają w internecie.
Jakie działania powinniśmy podjąć, aby promocja kancelarii w internecie była skuteczna? Oddajemy w Wasze ręce jedyną w swoim rodzaju publikację: e-book „Promocja kancelarii w social mediach – legalnie i skutecznie.” Ogromną popularność zdobywają portale społecznościowe, znajdziemy tam nie tylko treści związane z odpoczynkiem, życiem prywatnym użytkowników, ale także coraz więcej treści biznesowych. Portale społecznościowe mają jednak różną specyfikę. Na którym portalu powinniśmy mieć konto? Jaki rodzaj konta wybrać? Jak skutecznie docierać do pożądanych przez nas grup odbiorców? Na te pytania i nie tylko odpowiadają nasi eksperci:
➡️ Monika Czaplicka – szefowa agencji marketingowej Wobuzz, autorka książek o tematyce marketingu w social mediach
➡️ Miłka Wojtkowiak – Content Marketing Manager specprawnik.pl
➡️ Rafał Ferber – #Prezes agencji Runaways Social Media & More
➡️ Łukasz Kosuniak – autor książki ABC Marketingu B2B
➡️ Szymon Kwiatkowski – założyciel agencji marketingowej Marketing Prawa, współprowadzący podcast Poza Prawem
➡️ Grzegorz Turniak – #PierwszyMillennials #KreatorSpołeczności #EmployeeAdvocacyEvangelist
Co jeszcze znajduje się w darmowym e-booku Social Media w kancelarii?
✅ informacje i rady związane z portalami:
✅ rozmowy z ekspertami
✅ first things first – czyli słów kilka tym jak powinna wyglądać promocja kancelarii w internecie w social mediach
✅ szereg szybkich porad wraz z graficznym podsumowaniem
Naszą publikację Patronatem objęły: