Już za kilka dni w życie wejdzie nowelizacja przepisów związana z postępowaniami upadłościowymi. Jednym z większych wyzwań dla osób prowadzących sprawy upadłościowe będzie znaczny wzrost ogłaszanych postępowań upadłościowych.
Ministerstwo Sprawiedliwości szacuje, że ich liczba zwiększy się z około 12 tysięcy do 30, a nawet 40 tysięcy. Tak duży i gwałtowny wzrost liczby spraw może stanowić problem dla sektora zajmującego się prawem upadłościowym. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytania co zmienić w swojej organizacji, aby móc obsłużyć dodatkowych klientów, jak zadbać o utrzymanie wysokiej jakości usług przy tak znacznym wzroście postępowań, oraz jak dedykowany system dla syndyka może Ci w tym pomóc?
Automatyzuj powtarzające się czynności i zadania
Jedną z najważniejszych funkcji programu dla Syndyka jest uporządkowanie terminów i przypominanie o istotnych datach np. cyklicznego sprawozdania. Wystarczy, że raz określisz jakie są ustalone terminy takich sprawozdań, a system pomoże Ci uporządkować pracę w taki sposób, aby wykonać je zawsze w terminie. Dodatkowym ułatwieniem są checklisty zadań do wykonania, wraz z zaistnieniem konkretnej sytuacji w sprawie, np. przy zawiadomieniach system dla Syndyka podpowie odpowiedną listę zadań do wykonania (działa to podobnie do list startu i lądowania dla pilotów).
Twórz dokumenty bez błędów
Autorski generator dokumentów sprawdzony na tysiącach pism w kancelariach oraz około 500 postępowań upadłościowych pozwala ograniczyć ilość błędów do minimum. Jeśli chcemy powiadomić np. wszystkich wierzycieli o upadłości wprowadzamy ich wygodnie (m.in. dzięki integracji z GUS tj. bazami KRS i CEIDG) do systemu raz, a dane do pism trafią automatycznie. Generator działa analogicznie w ponad 50, zawsze aktualnych wzorach, które możesz też tworzyć i dodawać samodzielnie.
Wysyłaj je szybko i wygodnie
Przygotowanie wysyłki korespondencji to spory nakład pracy dla pracowników administracji. System do zarządzania postępowaniami upadłościowymi może im to ułatwić. W Syndyk.iT zastosowaliśmy mechanizmy, dzięki którym możesz szybko wygenerować listę korespondencji wychodzącej wraz z nadrukiem na koperty lub naklejki.
Wejdź na kolejny poziom
System dla Syndyka porządkuje wszystkie postępowania upadłościowe – prowadzisz na bieżąco stały monitoring prowadzonych przez siebie postępowań upadłościowych oraz etapów ich postępowania i statusów. Dzięki szerokim opcjom wyszukiwania szybko i bez problemu znajdziesz to, czego w danym momencie potrzebujesz. Wdrażając program klasy Syndyk.iT zyskujesz też szerokie możliwości raportowania. System zarządzania dla Syndyka pozwala na generowanie praktycznie dowolnych raportów do MS Excel. Generowane raporty zawierają gotowe formuły, które usprawniają pracę z danymi. Z poziomu systemu możemy także wyeksportować listę wyszukiwania (filtrowanie obiektów) do MS Excela.
Bądź bezpieczny
Wszyscy wiemy, że komfort pracy rośnie wraz ze świadomością, że jesteśmy bezpieczni. Ochrona danych jest priorytetem dla każdej organizacji, a praca w systemie dla Syndyków, który dodatkowo chroni dane oraz ogranicza ryzyko nieodpowiedzialnych zachowań do minimum i daje nam dodatkowe argumenty na spokojny sen. Nasz system jest zabezpieczony nie tylko przed atakami, ale także na wypadek zdarzeń losowych takich jak np. powódź, pożar, zamieszki. Właśnie dlatego dane znajdują się zawsze w minimum dwóch lokalizacjach geograficznych (Francja i Polska). Więcej informacji o zabezpieczeniach znajdziesz na https://mecenasit.pl/bezpieczenstwo/
Program dla Syndyka – Syndyk.iT powstał już w 2017 roku
System powstał na bazie naszego flagowego rozwiązania Mecenas.iT. Od momentu jego wdrożenia w 2017 roku, do udostępnienia go kolejnym Syndykom obsłużył już ponad 500 upadłości konsumenckich oraz przedsiębiorstw. Dziś, w przededniu wejścia w życie nowelizacji przepisów, oddajemy w Wasze ręce narzędzie, które zostało stworzone, przetestowane i wdrożone przy udziale rzeczywistych syndyków. Syndyk.iT jest współtworzony przez jedną z największych kancelarii w Polsce prowadzących sprawy upadłościowe. Daje to gwarancję najlepszego dopasowania do realnych potrzeb tego typu działalności. Współpraca tych dwóch podmiotów zapewnia również stabilny i ciągły rozwój systemu.