+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
system zarządzania kancelarią 0
Podsumowanie 2019 i plany na 2020 rok w JMK Computerate
05 lutego 2020
Next
0
Jak zorganizować pracę zdalną w kancelarii prawnej?
21 marca 2020
Business
System dla Syndyka – jak usprawnić pracę po nowelizacji przepisów
17 marca 2020 by Admin in Business
Już za kilka dni w życie wejdzie nowelizacja przepisów związana z postępowaniami upadłościowymi. Jednym z większych wyzwań dla osób prowadzących sprawy upadłościowe będzie znaczny wzrost ogłaszanych postępowań upadłościowych.

Ministerstwo Sprawiedliwości szacuje, że ich liczba zwiększy się z około 12 tysięcy do 30, a nawet 40 tysięcy. Tak duży i gwałtowny wzrost liczby spraw może stanowić problem dla sektora zajmującego się prawem upadłościowym. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytania co zmienić w swojej organizacji, aby móc obsłużyć dodatkowych klientów, jak zadbać o utrzymanie wysokiej jakości usług przy tak znacznym wzroście postępowań, oraz jak dedykowany system dla syndyka może Ci w tym pomóc?

Automatyzuj powtarzające się czynności i zadania

Syndyk.iTJedną z najważniejszych funkcji programu dla Syndyka jest uporządkowanie terminów i przypominanie o istotnych datach np. cyklicznego sprawozdania. Wystarczy, że raz określisz jakie są ustalone terminy takich sprawozdań, a system pomoże Ci uporządkować pracę w taki sposób, aby wykonać je zawsze w terminie. Dodatkowym ułatwieniem są checklisty zadań do wykonania, wraz z zaistnieniem konkretnej sytuacji w sprawie, np. przy zawiadomieniach system dla Syndyka podpowie odpowiedną listę zadań do wykonania (działa to podobnie do list startu i lądowania dla pilotów).

Twórz dokumenty bez błędów

Autorski generator dokumentów sprawdzony na tysiącach pism w kancelariach oraz około 500 postępowań upadłościowych pozwala ograniczyć ilość błędów do minimum. Jeśli chcemy powiadomić np. wszystkich wierzycieli o upadłości wprowadzamy ich wygodnie (m.in. dzięki integracji z GUS tj. bazami KRS i CEIDG) do systemu raz, a dane do pism trafią automatycznie. Generator działa analogicznie w ponad 50, zawsze aktualnych wzorach, które możesz też tworzyć i dodawać samodzielnie.

Wysyłaj je szybko i wygodnie

Przygotowanie wysyłki korespondencji to spory nakład pracy dla pracowników administracji. System do zarządzania postępowaniami upadłościowymi może im to ułatwić. W Syndyk.iT zastosowaliśmy mechanizmy, dzięki którym możesz szybko wygenerować listę korespondencji wychodzącej wraz z nadrukiem na koperty lub naklejki.

Syndyk.iTWejdź na kolejny poziom

System dla Syndyka porządkuje wszystkie postępowania upadłościowe – prowadzisz na bieżąco stały monitoring prowadzonych przez siebie postępowań upadłościowych oraz etapów ich postępowania i statusów. Dzięki szerokim opcjom wyszukiwania szybko i bez problemu znajdziesz to, czego w danym momencie potrzebujesz. Wdrażając program klasy Syndyk.iT zyskujesz też szerokie możliwości raportowania. System zarządzania dla Syndyka pozwala na generowanie praktycznie dowolnych raportów do MS Excel. Generowane raporty zawierają gotowe formuły, które usprawniają pracę z danymi. Z poziomu systemu możemy także wyeksportować listę wyszukiwania (filtrowanie obiektów) do MS Excela.

Bądź bezpieczny

Wszyscy wiemy, że komfort pracy rośnie wraz ze świadomością, że jesteśmy bezpieczni. Ochrona danych jest priorytetem dla każdej organizacji, a praca w systemie dla Syndyków, który dodatkowo chroni dane oraz ogranicza ryzyko nieodpowiedzialnych zachowań do minimum i daje nam dodatkowe argumenty na spokojny sen. Nasz system jest zabezpieczony nie tylko przed atakami, ale także na wypadek zdarzeń losowych takich jak np. powódź, pożar, zamieszki. Właśnie dlatego dane znajdują się zawsze w minimum dwóch lokalizacjach geograficznych (Francja i Polska). Więcej informacji o zabezpieczeniach znajdziesz na https://mecenasit.pl/bezpieczenstwo/

Program dla Syndyka – Syndyk.iT powstał już w 2017 roku

System powstał na bazie naszego flagowego rozwiązania Mecenas.iT. Od momentu jego wdrożenia w 2017 roku, do udostępnienia go kolejnym Syndykom obsłużył już ponad 500 upadłości konsumenckich oraz przedsiębiorstw. Dziś, w przededniu wejścia w życie nowelizacji przepisów, oddajemy w Wasze ręce narzędzie, które zostało stworzone, przetestowane i wdrożone przy udziale rzeczywistych syndyków. Syndyk.iT jest współtworzony przez jedną z największych kancelarii w Polsce prowadzących sprawy upadłościowe. Daje to gwarancję najlepszego dopasowania do realnych potrzeb tego typu działalności. Współpraca tych dwóch podmiotów zapewnia również stabilny i ciągły rozwój systemu.

Już dziś umów bezpłatną prezentację systemu Syndyk.iT klikając TUTAJ.
Polub także nasz profil Mecenas.iT na LinkedIn oraz Mecenas.iT na Facebooku
Admin

Related posts
Nowości Mecenas.iT, które ułatwią pracę Twojej kancelarii!
0
0 Like!
Nowości Mecenas.iT, które ułatwią pracę Twojej kancelarii!
11 września 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Nowość w Mecenas.iT – wygodne wyszukiwanie
0
0 Like!
Nowość w Mecenas.iT – wygodne wyszukiwanie
24 sierpnia 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Mecenas.IT znakomicie sprawdza się w butikowych kancelariach
0
0 Like!
Mecenas.IT znakomicie sprawdza się w butikowych kancelariach
18 lipca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Intuicyjny, szyty na miarę i wielozadaniowy – to kluczowe atuty systemu Mecenas.iT
0
0 Like!
Intuicyjny, szyty na miarę i wielozadaniowy – to kluczowe atuty systemu Mecenas.iT
12 lipca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrac system do zarzadzania kancelaria Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • Raport KIRP Raport KIRP – programy do zarządzania kancelarią prawną
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję