
„Z perspektywy czasu możemy z pełnym przekonaniem potwierdzić, że podjęliśmy bardzo dobrą decyzję”. Tak o wyborze systemu Mecenas.iT mówi Anna Jacyno, asystentka adwokata w Kancelarii Adwokackiej Necel-Stempin. W rozmowie wyjaśnia, jak korzystanie z naszego systemu poprawiło wiele aspektów funkcjonowania tej kancelarii.
Czy oprogramowanie Mecenas.iT spełnia Państwa oczekiwania?
Tak, oczywiście. Długo zastanawialiśmy się nad zmianą programu do zarządzania Kancelarią, na którym wcześniej pracowaliśmy, szukaliśmy innego i trafiliśmy na oprogramowanie Mecenasa.iT. Z upływem czasu możemy z pełnym przekonaniem potwierdzić, że podjęliśmy bardzo dobrą decyzję.
Jakie elementy oprogramowania uważa Pani za szczególnie przydatne lub ważne? W czym dokładnie pomagają, jakie dają efekty, korzyści? Z czego najczęściej korzysta Pani i pracownicy?
W naszej ocenie szczególnym elementem oprogramowania, który w ogromnym stopniu ułatwia nam codzienną pracę w Kancelarii, jest możliwość połączenia oprogramowania Mecenas.iT z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych. Jest to dla nas szczególnie przydatna funkcja. Dzięki niej możemy sprawdzić wnioski, które złożyliśmy, a także zwrócić uwagę na dokumenty, które nam doręczono. Przede wszystkim pomaga nam to zaoszczędzić czas i wpływa na efektywność pracy.
Czy uważa Pani, że oprogramowanie pomaga w efektywnym zarządzaniu kancelarią i poprawie jej wydajności?
Tak, możemy śmiało stwierdzić, że decyzja o korzystaniu z oprogramowania Mecenas.iT wpłynęła w dużym stopniu na lepszą efektywność w zarządzaniu naszą Kancelarią. Oprogramowanie ułatwia w dużej mierze wiele czynności, takich jak rejestrowanie terminów wizyt Klientów, zmiany tych terminów, a przede wszystkim rejestrowanie terminów rozpraw i posiedzeń sądów.
Ile czasu według Pani oszczędzacie dzięki systemowi Mecenas.iT? Jakie czynności usprawnia? (np. rejestracja czasu, fakturowanie itp.)
Nie jesteśmy w stanie określić, ile dokładnie czasu oszczędzamy, jednakże stwierdzić możemy, że praca na oprogramowaniu Mecenas.iT w dużej mierze poprawiła również komunikację między pracownikami Kancelarii.
Dlaczego wybraliście Państwo program Mecenas.iT?
Przede wszystkim przekonały nas pozytywne opinie innych użytkowników oraz rzetelna i profesjonalna obsługa Klienta.
Jak oceniłaby Pani proces wdrożenia i wsparcia w trakcie współpracy?
Proces wdrożenia oraz wsparcia w trakcie współpracy przebiegał prawidłowo. Na każdym etapie mogliśmy liczyć na wyczerpujące i szczegółowe odpowiedzi na nasze pytania. Wszystko odbywało się w przyjaznej atmosferze i co ważne terminowo.
Jakie elementy współpracy z Mecenas.iT uznaje Pani za najważniejsze?
Bardzo ważnym aspektem jest komunikacja między pracownikami zarządzającymi oprogramowaniem a pracownikami naszej Kancelarii. W sytuacji aktualizacji oprogramowania zawsze jesteśmy o tym wcześniej poinformowani, a każde zmiany, jakie zostały wprowadzone, są szczegółową wyjaśnione w wiadomości, które po aktualizacji zawsze otrzymujemy na skrzynkę mailową.