Niech ktoś powie, że prawo jest nudne: to fascynujące, w jak wielu różnych specjalizacjach i obszarach praktykują nasi Klienci. Dzisiaj Alexander Stan-Otasevici z Aircashback opowiada o tym jak Mecenas.iT sprawdza się w kancelarii zajmującej się obsługą prawną pasażerów linii lotniczych, którym opóźniono lub odwołano loty albo zagubiono bagaż.
Jakie elementy oprogramowania uważa Pan za szczególnie przydatne lub ważne? W czym dokładnie pomagają, jakie efekty?
Pobieranie plików z portalu informacyjnego, w tym zakresie korzystam z systemu.
Czy uważa Pan, że oprogramowanie pomaga w efektywnym zarządzaniu kancelarią i poprawie jej wydajności?
Tak, oszczędzamy dzięki temu dużo czasu.
Ile czasu według Pan oszczędzacie dzięki systemowi Mecenas.iT? Jakie czynności usprawnia?
Przy masowym pobieraniu plików z portalu informacyjnego (PI) w niektóre dni spędzałem nawet trzy godziny. Średnio dziennie masowe pobieranie może nam dawać godzinę oszczędności, czyli ok. 20 godzin miesięcznie, a to jest już 1/8 etatu.
Jak Mecenas.iT według Pana wypada na tle konkurencji?
Oferuje to, czego nie ma konkurencja, ułatwia i przyspiesza to pracę, można dokonywać wyboru spośród różnych apelacji i nawet poszczególnych sądów.
Jak oceniłaby Pan proces wdrożenia i wsparcia w trakcie współpracy?
Bezproblemowa współpraca, szybki i konkretny kontakt, reagowanie na zgłoszenia i dokonywanie na bieżąco usprawnień.
Jakie elementy we współpracy z Mecenas.iT uznaje Pani za najważniejsze?
Szybkość reakcji na zgłaszane zagadnienia.