Chyba nikt nie zaprzeczy, że szybkie otrzymywanie informacji to niezbędny warunek skutecznego działania. W przypadku oprogramowania ma to szczególne znaczenie – system, w którym nie da się uzyskać potrzebnych danych w sekundy nie ma szans. Dlatego wśród ostatnich nowości w Mecenas.iT jest nowa funkcjonalność związana właśnie z wyszukiwaniem.
Kiedy w systemie do zarządzania kancelarią znajduje się duża liczba danych kluczową kwestią staje się narzędzie, które pozwoli na sprawne i szybkie odszukanie tego, który w danym momencie jest nam potrzebne.
Zadania, sprawy, faktury i wiele innych dokumentów znajdujących w poszczególnych zakładkach systemu można teraz łatwo odnaleźć, dzięki nowej funkcji wyszukiwania w okresach czasu.
Jak skorzystać z nowej opcji wyszukiwania?
Po zalogowaniu się do systemu należy wybrać w lewym menu interesującą nas zakładkę (np. faktury), kliknąć w górnym menu ikonkę lupki, a następnie w oknie dialogowym wybrać datę lub przedział czasu, w jakim chcemy odnaleźć dane.
Może to być:
- konkretna data,
- bieżący tydzień/miesiąc/kwartał,
- ostatni tydzień/miesiąc/kwartał,
- bieżący/ostatni rok.
To tylko jedna z wielu zmian, jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie do Mecenas.iT. Jeśli jesteś naszym użytkownikiem sprawdź swoją skrzynkę mailową – tam znajdziesz wszystkie szczegółowe informacje.
A jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu tych nowości daj znać – chętnie pomożemy.
Pisz lub dzwoń do nas:
- sprzedaz@mecenas.it
- (22) 299 32 07