Funkcjonalność, niezawodność, bezpieczeństwo to niezbędne cechy systemu informatycznego do zarzadzania kancelarią prawną. Jest jednak jeszcze jeden, równie ważny element: stały rozwój. Wszystkie te przymioty znajdziesz w Mecenas.iT.
Nowa paczka aktualizacji to w całości zmiany będące na wish listach naszych Klientów. Dzięki Wam, Drodzy Użytkownicy, możemy się rozwijać i dostarczać systemów odpowiadających na potrzeby Kancelarii.
Oto 6 zmian, które znajdziecie w naszej ostatniej paczce z aktualizacjami.
Faktury zaliczkowe
Faktura zaliczkowa dokumentuje zaliczki, zadatki i przedpłaty wniesione przed dokonaniem usługi. Po zakończeniu transakcji wystawiasz fakturę końcową.
Pamiętaj, że:
- jeśli faktura zaliczkowa nie obejmuje całej zapłaty, kwotę na fakturze końcowej trzeba pomniejszyć o wartość otrzymanych wcześniej zaliczek, tak samo jest z podatkiem z VAT. Mecenas.iT pomoże Ci to zrobić,
- jeżeli na poczet usługi wystawiłeś więcej niż jedną fakturę zaliczkową, to ostatnia z nich powinna zawierać informacje o numerach poprzednich faktur. Program uwzględni te informacje.
Dlatego w naszym systemie jest specjalne okienko „zaliczki uwzględnione (wszystkie)”.
Nowe funkcje wyszukiwania w okresach czasu
Wyszukiwanie w okresach czasu sprawi, że błyskawicznie odnajdziesz potrzebną fakturę, dokument, zadanie, sprawę itp. Zobacz jakie to proste:
Kliknij w górnym menu ikonkę lupy i wybierz datę lub przedział czasu, w jakim chcesz odnaleźć dane. Może to być:
- konkretna data,
- bieżący tydzień/miesiąc/kwartał,
- ostatni tydzień/miesiąc/kwartał,
- bieżący/ostatni rok
… i gotowe!
Dodanie opcji oznaczenia zadania jako termin zawity
Nie chcesz przegapić ważnych terminów? Oznacz je w systemie jako zawite. Teraz w Mecenas.iT jest taka możliwość – wystarczy jedno kliknięcie.
Oznacz zadanie w okienku „termin zawity” i problem z przeoczeniem ważnych dat masz z głowy.
Termin pojawi się w kalendarzu osobistym i zbiorczym z dodatkowym, pionowym czerwonym wyróżnikiem.
Pozostałe nowości w systemie
Wśród ostatnich zmian są również nowe opcje w zakresie tworzenia i wysyłki korespondencji:
- dodaliśmy nowe szablony kopert do wysyłki pocztowej w formacie C5 i B4,
- umożliwiliśmy dodawanie sygnatur spraw do nadruków kopert oraz książki na Pocztę Polską,
- wprowadziliśmy numerację dokumentów i ich wersji (także poprzez integrację z MS Word).
Mamy nadzieję, że nowe funkcjonalności i ulepszenia w Mecenas.iT okażą się dla Was pomocne. My nie zwalniamy tempa i już pracujemy nad kolejnymi!
Jeżeli masz jakiekolwiek sugestie lub pomysł na to, jak jeszcze bardziej usprawnić nasz system – bardzo prosimy o kontakt – wszystkie propozycje dokładnie analizujemy pod kątem wdrożenia.
Jesteśmy wdzięczni za każdą wskazówkę – zależy nam, aby Mecenas.iT w możliwie największym stopniu odpowiadał Waszym oczekiwaniom, dlatego czekamy na informacje od Was:
- pod mailem: sprzedaz@mecenas.it
- pod telefonem: (22) 299 32 07
- poprzez formularz kontaktowy: https://mecenasit.pl/kontakt/