+48 22-299-32-07SPRZEDAZ@MECENAS.IT
logo
Mecenas.iT - system zarządzania kancelarią i działem prawnym
logo
  • Dla Syndyka
  • Aplikacja mobilna
  • BLOG
  • Cennik
  • Kontakt
  • Umów prezentację
  • Więcej
    • O nas
    • Bezpieczeństwo
    • E-Book RODO
    • Social media w Kancelarii
    • Kancelaria w roku 2022 – e-book
Prev
crm dla kancelarii 0
Portal Informacyjny zintegrowany z systemem Mecenas.iT
30 września 2019
Next
0
Program dla kancelarii – co zyskuje zespół kancelarii?
11 grudnia 2019
Bezpieczeństwo kancelarii
10 korzyści dla prawnika z posiadania programu dla kancelarii
16 października 2019 by Admin in Bezpieczeństwo kancelarii
Co zyskuje prawnik pracujący w kancelarii lub dziale prawnym dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania? Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie czy są to korzyści tylko dla organizacji czy także dla nas jako pracownika?

Tak jak w przypadku pracownika administracyjnego (10 korzyści dla pracownika administracji z posiadania programu dla kancelarii), również pracę prawnika można znacznie usprawnić. Dzięki automatyzacji powtarzalnych (i często nudnych) program typu Mecenas.iT pozwala Ci się skupić na ciekawszej, merytorycznej części pracy. Dodatkowym atutem jest fakt, że system niweluje ryzyko pomyłki. Przed Tobą 10 konkretnych korzyści, które odczuje każdy prawnik 😊

✅ Zarządzanie czasem w kancelarii – wiesz w jakiej kolejności masz wykonać poszczególne prace

Każdy kto wykonuje zlecane przez przełożonego prace oczekuje jasnych zasad i wytycznych. Dzięki temu praca staje się bardziej efektywna ale też łatwiejsza. Program dla kancelarii porządkuje zadania, zlecone do wykonania przez inne osoby, pomaga ustalić ich priorytetyzację i  w prosty sposób pozwala stworzyć timesheet z wykonanych prac.

✅ Kalendarz to serce każdej organizacji. Zyskaj czas dzięki mechanizmom wspierającym zarządzanie zespołem kancelarii.

Umiejętność zarządzania czasem w kancelarii to skarb. Funkcjonalności systemu do obsługi kancelarii prawnej pozwalają m.in. na zautomatyzowanie powtarzalnych czynności. Oprogramowanie samo doda zadania automatyczne do kalendarza jeśli np. zapadnie wyrok. Takie zadanie ma zdefiniowane indywidualne parametry dla każdej kancelarii lub działu prawnego. Tymi parametrami są m.in. termin wykonania czy przypomnienie o zbliżającym się terminie. Wygodnie ustawimy także cykl zdarzeń np. dyżurów u klienta, cyklicznych roboczych spotkań, zduplikujemy zadanie, aby ograniczyć czas jego wprowadzania. Dodatkowym atutem jest badanie przez system CRM dla kancelarii konfliktów czasowych dla osób oraz zasobów. Mecenas.iT pozwala także na nakładanie indywidualnych kalendarzy pracowników w dowolnej kombinacji.

✅ Zyskujesz spokój. Dzięki systemowi dla kancelarii – nic Ci nie umknie w pracy

Jak często zadajesz sobie pytanie czy zrobiłem wszystko co powinienem? Dzięki wprowadzeniu systemu do zarządzania kancelarią wszystkie zadania są zebrane w jednym miejscu. W szybki i dostępny sposób sprawdzisz swój raport – z zaplanowanymi czynnościami i uzyskasz informację czy wszystko wykonałeś. Dodatkowym atutem jest integracja programu dla kancelarii z licznymi innymi systemami np. Portalem Informacyjnym, Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym czy Głównym Urzędem Statystycznym.

✅ Timesheet w kancelarii – zawsze wiesz ile dokładnie przepracowałeś godzin oraz na co je poświęciłeś.

Twój raport w jednym miejscu podsumuje wszystkie Twoje aktywności. Dzięki temu zyskasz pewność, że wszystkie czynności, które wykonałeś zostały odnotowane przez Twoich przełożonych.

✅ Zarządzanie kancelarią – Wspólnik, Partner wie czym się zajmowałeś sprawdzając w łatwy sposób informacje w systemie.

Czy zdarzyło Ci się, że podczas pracy inne osoby odrywały Cię od pracy zadając pytania np. czy już napisałeś pismo, czy umówiłeś spotkanie? Nie muszą już tego robić – wszystkie informacje znajdą w systemie kancelarii, a Ty możesz skupić się na swoich zadaniach.

✅ Zyskujesz narzędzie wspierające szacowanie czasu pracy, dzięki temu, że możesz sprawdzić ile czasu zajmowało Ci dane zadanie

Jak często ktoś pyta Ciebie ile Ci to zajmie? Czasem ciężko określić przewidywany nakład czasu, a wystarczy, że szybko znajdziesz w systemie podobną czynność wykonywaną w przeszłości i możesz na tej podstawie precyzyjniej określić czas pracy.

✅ Szybko wdrażasz się na nowym stanowisku – dzięki łatwo dostępnej wiedzy.

Wdrożenie do pracy w kancelarii nowej osoby potrafi być meczące. Przygotowanie stanowiska pracy, dostępów do plików, spraw, zadań – to wszystko trzeba wykonać. W dedykowanym programie dla kancelarii prawnej wystarczy nadać odpowiedni poziom uprawnień, login i hasło. Zyskany czas możemy poświęcić na lepsze wprowadzenie nowej osoby w poznanie kultury kancelarii, jej wartości i obowiązujących procesów i procedur.

✅ Elektroniczny obieg dokumentów w kancelarii – teraz będziesz miał zawsze dostęp do wszystkich dokumentów, nawet jeśli są w archiwum zewnętrznym.

W naszym systemie prawnym nadal dominują dokumenty papierowe. Oprogramowanie dla kancelarii prawnej pozwala mieć nie tylko wszystkie dokumenty w jednym miejscu (jak na serwerze plików). Daje też możliwość wygodnego ich wersjonowania, aż po ostateczny  kształt. Pozwala na przeszukiwania w treściach dokumentów, przypisywania do wielu elementów w systemie mając taki dokument wgrany tylko raz. System repozytoriów pozwala nam przypisać dokument do jednej lub wielu kategorii jednocześnie. Dokument może być także widoczny z wielu miejsc pomimo wgrania go tylko raz do systemu. Dodatkowo zyskujemy historię wszystkich wyświetleń i pobrań.

✅ Legaltech – wsparcie jakie daje prawnikowi CRM dla kancelarii widoczne jest także przy uporządkowaniu wielu informacji, które codziennie są do nas kierowane

Koniec z małymi karteczkami, które mają w naturze odlepiać się i znikać. Koniec z brakiem dostępu do kluczowych informacji bo poszliśmy na spotkanie poza kancelarią. Dzięki unikalnym funkcjonalnościom możemy wszystkie „wpadające” informacje odnotować w systemie na „białej kartce”. Informacje na „Białej kartce” podążają za nami, aż ich nie przypiszemy do jakiegoś elementu w programie kancelarii lub do usunięcia.

✅ Program dla kancelarii uwidacznia Twoją wysoką wartość dla kancelarii

Każdy z nas chce być wynagradzany za swoją ciężką pracę. Często w kancelariach, działach prawnych gdzie nie ma profesjonalnego systemu dla kancelarii jesteśmy oceniani zbiorowo lub na podstawie ostatniego okresu, a nie za całokształt pracy. Dzięki wdrożeniu Mecenasa.iT łatwiej nam będzie wykazać i udokumentować swoją aktywność i skuteczność w pracy. Pozostaje tylko czekać na podwyżkę… 😉 Już dziś umów bezpłatną prezentację systemu Mecenas.iT

Dowiedz się jakie wymierne korzyści z wdrożenia systemu zarządzania kancelarią osiągają:
➡️ klienci
➡️ dział administracji
➡️ wspólnicy, właściciele
➡️ cały zespół kancelarii
Jakie wymierne korzyści z wdrożenia systemu zarządzania kancelarią osiągają osoby z działu administracji?
Polub także nasz profil Mecenas.iT na LinkedIn oraz Mecenas.iT na Facebooku



Admin

Related posts
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
0
0 Like!
Jak wykorzystać nowe technologie w małej kancelarii?
24 marca 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
0
0 Like!
Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
23 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Jak poprawić efektywność pracy?
0
0 Like!
Jak poprawić efektywność pracy?
14 lutego 2023 by Szymon Kwiatkowski in MecenasIT
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
0
0 Like!
Jak skutecznie stawić czoła kryzysowi? Wskazówki dla kancelarii prawnych.
31 stycznia 2023 by Szymon Kwiatkowski in Bezpieczeństwo kancelarii
Leave a reply

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Najczęściej czytane

  • Jak wybrać system do zarządzania kancelarią Jak wybrać odpowiedni system do zarządzania kancelarią w 15 krokach?
  • efektywność pracy Jak poprawić efektywność pracy?
  • Ankieta Komisji LegalTech – Nowoczesne rozwiązania cyfrowe w praktyce kancelarii prawnych Raport Komisji Legaltech OIRP Warszawa – Mecenas.iT najczęściej użytkowanym systemem w kancelariach!
  • Mecenas-iT - social media dla prawników Promocja kancelarii w internecie – social media
  • Mierzenie czasu pracy 5 nieoczywistych powodów mierzenia czasu pracy

Dołącz do grona nowoczesnych kancelarii

Umów prezentację
O Nas
  • JMK Computerate Sp. z o.o.
  • ul. Janowskiego 9 lok 40, 02-784 Warszawa
  • +48 22-299-32-07
  • sprzedaz@mecenas.it

NIP: 951-21-78-792

REGON: 140515224

KRS: 0000254728 Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy

w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN

Kancelarie

WAŻNE DOKUMENTY
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MECENAS.iT
  • REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SYNDYK.iT

  • RODO – „JMK Computerate Sp. z o.o. jako podmiot przetwarzający dane.”

  • Regulamin Programu Lojalnościowego Polecaj MecenasiT

  • Polityka Prywatności
✖
Wypróbuj bezpłatnie


Czytaj więcej

Wszelkie Prawa Zastrzeżone Mecenas.iT 2018. Projekt i wdrożenie GoldenByte.pl
logo
Informacja o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies dla zapewnienia jej optymalnego działania, a także w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na takie wykorzystywanie plików cookies. Sposób wykorzystywania plików cookies może być w każdym czasie zmieniony w ustawieniach przeglądarki internetowej. Jeżeli te ustawienia pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia końcowego. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność naszej strony internetowej.
Akceptuję